KinderLinda Returns Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det har jeg. Jeg har aldri vert i USA Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Ikke jeg heller, men har så lyst til å reise/bo der. Jeg har aldri kjørt selv på e6. Fylkesveien i dal'n har jeg nørmest nedkjørt da Endret 8. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hmm, tror gikk over på E6 ved Oslo enplass. (Ikke helt sikker om har kjørt der selv, men suttet på med andre som har kjørt der 100%. Jeg har ikke flytta på 13 år. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hmm, tror gikk over på E6 ved Oslo enplass. (Ikke helt sikker om har kjørt der selv, men suttet på med andre som har kjørt der 100%. Jeg har ikke flytta på 13 år. Har du suttet på noen som har kjørt E6? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hoi hoi, flytta mange ganger på 13 år, med begge foreldre Jeg har aldri bodd på et sted mer enn fire år. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) med noen, Ikke for grovt så tidelig på morran, vente til ungene har lagt seg. Har jeg. Jeg har aldri bodd flere enn 3 plasser. Endret 8. august 2013 av Chocolate-Monster 4 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 med noen, Ikke for grovt så tidelig på morran, vente til ungene har lagt seg. Har jeg. Jeg har aldri bodd flere enn 3 plasser. Wut? Hva skjer på morran? Det har jeg. Jeg har aldri vært ute i hele dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Masse som skjer på morran. Det er opp til deg det Og hos Kinderlinda tok nok fantasien litt overhånd :b Ikke jeg heller... Jeg har aldri brukt motorsag på noe annet enn trær. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Og hos Kinderlinda tok nok fantasien litt overhånd :b 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg har ikke suttet, men har sett smileyen din. Jeg har aldri vunnet kukturelt i BNW Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hørt om kukturell bmw. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hlrt om kulturell bmw Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 du gjenntok det han sa :O Ikkje eg heller Eg har aldri vært på ein skikkelig konsert Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg har. Les en gang til, Ragnar. Nøye. Jeg har aldri vert på sånn solarium. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 ups Trudde det var det samme bare ein skrivefeil lool Eg har vært på eit solarium, men eg har aldri tatt sol Eg har aldri stupt fra svært høge høyder Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hoppet, men ikke stupt. Jeg har ikke hørt om kulturell BMW Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt Megan Fox i rompa (skulle ønske jeg kunne) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det har jeg. neida. Jeg har ikke hørt om kulturell bmw, hvor i all verden har du det fra, sevs. Jeg har aldri hørt bra lyd fra beats-headset, i forhold til andre headset. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Aldri brukt Beats headset. Jeg har aldri tatt ketchup på salat. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri onanert på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå