Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kastet pannekaker opp i lufta. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Ragnar:De gir deg ikke raskere linje fordi abonnementet står i dine foreldres navn, og du har ikke autoritet til å endre på noe. Mulig du også bor på landet og dermed kan ikke få bedre. Aldri kastet pannekaker i luft. Jeg har aldri bæsjet utendørs. Endret 7. august 2013 av Toppris Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i USA(men jeg vil) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, har planer om det når jeg er rundt 25 envei å ta en 2mnd tur igjenom USA Aldri vært der heller. Jeg har aldri vært på campingferie med bobil/campingvogn. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har besøkt de mest kjente stedene i USA, jeg Jeg har også vært på ferie i campingvogn Jeg var mindre, har prøvd å glemme det. Vi måtte overnatte et sted, fant en campingsplass. Luktet shit. Fluer alle steder. Døde og i live. Kl 0545 stod vi opp for å komme oss ut derifra! Jeg har aldri vært i Asia. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært gravid. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Never will?! Jeg har aldri trodd på alle de fortellingene i bibelen. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Du kan faktisk bli gravid. Sett dokunentaren? Jeg har aldri sugd meg selv (heldigvis) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 En mann som ble gravid ja. Jeg har ikke noe å suge? Jeg har aldri stått på hodet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det har jeg. Jeg har aldri kjørt en scooter på vannet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri stått på langrenn. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det har jeg. Jeg har aldri hoppet fra høyere enn 10meter ned i vann. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Herregud jeg har lyst å hoppe fra 10meteren Adrenalin is my middle name! Jeg har aldri feiget ut på en roller-coaster. JEG. TAR. ALT! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har. Faen, jeg kunne gjerne hoppa 1000meter, men jeg får ikke puste. Mister pusten av å hoppe fra kanten. Jeg har aldri kjøpt spill fra steam. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Da må du begynne med det. jeg har aldri brukt mer enn 200kr på spill på steam i sommer. Allikevel, 45 spill mer enn før sommeren. Humble bundle, fått av folk og amd osv Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vet nesten ikke hva Steam er for noe, høres ut som en dampmaskin... Jeg har aldri fått igjen skattepengene mine i år, og begynner å bli jævlig lei av å vente. Når DE skal ha penger så skal de f imeg ha pengene i Mai, men når DE skylder meg penger da kan de drøye til Oktober. Hater staten. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg. Men har ikke fått penger som folk skylder meg! Jeg har aldri vært arbeidsledig siden ungdomsskolen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hatstat jeg hater stat. jeg har aldri fått penger fra staten Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller..... fuck them, vennene mine får sånn 20-40k i året i stipend, jeg har 0..... wtf Jeg har aldri hatt steambruker eller profil eller hva det nå kalles (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå