Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har aldri fått mindre enn 5,1 i snitt. Det er ganske sykt! Hvilken klasse går du?! Jeg har aldri brukt Twitter, Instagram eller MySpace. Ingen av de! Ikke jeg heller. Jeg ahr aldri gått på do under en film på kino. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Deeet har jeg, men aldri etter jeg fylte sikkert 10 år. Jeg har aldri sunget eller spilt et instrument for et publikum (5 personer eller mer) Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det har eg, ca 4 ganger...Like grusomt kvar gang. Første gang eg gjor det var det eit skolestykke med rundt 200 personer som såg på meg, eg sang under stemmeskifte så ble mobbet resten ut av året Eg har aldri dråkke ein hel øl flaske *går tom for eg har aldri* XD Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Din kreativitet stagnerer, Ragnar Du nevner kun ting som er litt flaut at du ikke har gjort, som de fleste har Endret 7. august 2013 av Toppris Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 I'm just 15 anyway I know ^^ I want everyone to know me as the person I am xD LOOOOL øl smaker dritt anyways, no edit your msg so I know what you havn't done xD Eg har aldri hoppet falskjerm... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Inkje eg heller. Eg er også 15. Eg har aldri øydelagt ei datavifte. Endret 7. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikkje eg heller Eg har aldri hatt noen andre musikkprogrammer enn spotify Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Omfg kill yourself Neida. Jeg har brukt andre. Jeg har aldri forstått poenget med BTX. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ingen anelse hva BTX er. Er det en ny form for CrossFit? Jeg har aldri forstått forskjellen mellom Crossfit og styrketrening. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tror jeg skjønner litt, crossfit er med tau og sånn right? Jeg har aldri skjønt greia med fotball. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fotball forstår du vel? Bruk bena, få den i mål? Mål er bra. Selvmål er dumt. Selvtillit er bra. Litt rart det der. Jeg har aldri skjønt hvorfor bare eldre mennesker vinner de store summene i VikingLotto.. Jeg vil vinne idag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ikke jeg heller. Er sikkert ikke flkas, de som har brukt mest penger får større sjangse for å vinne elleno. Jeg har aldri fått bedøvelse. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fått i både kjeften (tannlege), øynene (operasjonen) og kroppen (operasjon). Jeg har aldri fysisk vært på to forskjellige steder samtidig. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det har jeg. Faktisk tre! Jeg har aldri vært HC på Habbo. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hmm har stått på grensa (Sveits/Lichtenstein, Tyskland/Danmark, Norge/Sverigeså og husker ikke resten er noen til) da er jeg jo fysisk i 2 land/steder samtidig?! Ikke vært på neoen av dem heller. Jeg har aldri klippet plen med sitteklipper før. Endret 7. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nja, med mindre du har kuttet av en kroppsdel og kan si "En del av meg er der borte nå", så har du nok vært på samme sted. Hår teller ikke. Ikke blod heller. Jeg har aldri klippet en plen. Før. I mitt liv. Har ikke tenkt til deg heller Ironisk med stor plen i bakhagen. Jeg har aldri spist Philadelphia pålegg. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Ikkje eg heller, å det vil eg aldri heller Eg har aldri likt andre oster enn norvegia som pålegg ups xD Endret 7. august 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hva med på pizza? Det teller jo som pålegg der, vel? Eller blir det en ingrediens...? For der brukes ikke Norvegia (ikke W og ikke N). Jeg har aldri sett en elg in-person. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg har. Jeg har aldri likt netcom :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :devil: :devil: :devil: :devil: :wow: :wow: :wow: :evil: :evil: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :yucky: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Forbanna drittselskap Endret 7. august 2013 av sevs 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hva med på pizza? Det teller jo som pålegg der, vel? Eller blir det en ingrediens...? For der brukes ikke Norvegia (ikke W og ikke N). Jeg har aldri sett en elg in-person. Det teller som ein ingrediens Eg liker netcome Men eg har aldri likt Telenor, servicen er veldig god and all, men ruteren deres suger og de vil ikkje gi meg ein raskere linje! Endret 7. august 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå