Emily1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg har nettopp vært vitne til at ei jente med rosa hår ga klem til 4 voksne personer, hun er tydeligvis radioresepsjonist :o who the hell was that! Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Eg har heller aldri brukt selvbruningskrem Eg har aldri likt den siste episoden av game of thrones sesongene, de blir alltid kvitt de kuleste folka! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Eg har heller aldri brukt selvbruningskrem Eg har aldri likt den siste episoden av game of thrones sesongene, de blir alltid kvitt de kuleste folka! Det som er kult med Game of Thrones er at du har null ide om hva som skal skje, gjør at du må følge med. Jeg har aldri vært glad i Fisk, desverre... Makrell i tomat og fiskepudding liker jeg. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det som er kult med Game of Thrones er at du har null ide om hva som skal skje, gjør at du må følge med. Jeg har aldri vært glad i Fisk, desverre... Makrell i tomat og fiskepudding liker jeg. *Spoiler for de som ikkje har sett noe game of thrones* Det har du helt rett i, du husker da Ned skulle gjøre opprør og lillefinger skulle være med, han ble dolket i ryggen og drept. Han var den kuleste duden :/ eller the red wedding... Digger fisk Eg har aldri likt at parti ledere (Jens, Erna osv) oppfører seg som ein gjeng barnehage unger, såg ein video av dem diskutere, det var grusomt tragiskt å se på Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Litt morsomt å se på, men liker det ikke nei. Jeg har aldri brukt noe annet enn Logitech som pc-anlegg, pc mus og tastatur. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Bruker mest logitech, litt usikker på kva slags mus dette er tho Eg har aldri spilt fiolin før Endret 3. august 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 En gang. Jeg har aldri spilt fallout-spillene. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 prøvd 1 av dem I think Aldri gjennomført Skyrim spillet Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg kan aldri slutte å onanere Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ikke jeg heller. Aldri spilt. Jeg har aldri fullført wolfenstein 3D helt før. Men det skal jeg gjøre i løpet av disse dagene. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Har ikke spilt det. Jeg har aldri prompet i en BMW. Edit: er for trøtt. Satan. Endret 3. august 2013 av ZuxBigTaim Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har ikke spilt det. Jeg har aldri prompet i en BMW. Edit: er for trøtt. Satan. Du er for ung, men jeg har heller aldri rundet det, men spilte alltid originalen på VIderegående. Har lånt en BMW i x antall måneder, men har ikke lappen lol. Jeg har aldri vært fan av musikken til Rihanna, men synes hun er en hyggelig jente. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Liker noe av musikken, og vist du meiner sexy/hot så ja det er ho Eg har aldri likt Justin Biber eller One Direction Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Dem liker ikke jeg heller, og jeg skjønner ikke alt hysteriet rundt dem.. Jeg har aldri likt å gjøre hjemme-lekser.. Endret 4. august 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Synest det er helt greit, men så finner du sikkert ikkje ein mer spessiel person enn meg lol Eg har aldri likt rapping etter at eg lærte meg engelsk (altså digget det i tidelig alder, men no når eg forstår kva de sier synest eg musikken e crap) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 ikke jeg heller, ikke drep meg for det helst Jeg har aldri snakket med en person fra Latvia (så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 I kill you! Xp Ikke jeg heller tror jeg da. Jeg har aldri kræsja med motorbåt. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Me neither Eg har aldri kjørt på eit skjær Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Joda, men med robåt, kano osv og ble bare skrapa litt opp, ikke noe av det man vanligvs forbinder med "kjøre på skjær" har kjørt på et med motor på engang å faktisk, 10 hester og en gang med elekro. Jeg har aldri fått bedre enn 4 i nynorsk. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Nynorsk er død for meg. Skulle gjerne drept det om jeg kunne. Jeg har aldri tisset på et menneske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå