Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har forsåvidt ikkje noe imot noen som helst med mindre de gjør noen vondt Eg har aldri likt at folk ikkje liker nynorsk, lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det har jeg. Jeg kan egentlig ikke fordra det, når jeg selv ikke lærte det på skolen.. Jeg har aldri kunnet fordra dubstep, og den typen elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Elsker det, selv om eg synest ikkje ein person som lager slik musikk kan kalle seg ein artist Eg hater dansk, språket Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg og. Jeg har aldri spist kebab. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har spist Kebab-talerken, does that count ? Eg har aldri spist Haggis Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har lyst til å smake haggis før jeg dør... Jeg har aldri rundet Skyrim, selvom jeg har kjøpt det. Gidder liksom ikke mer.... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har aldri spilt Skyrim fordi jeg ikke er g33k. Jeg har aldri klart å slikke meg selv på albuen. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 aldri prøvd før no, I failed -.- We ain't geeks, we are proud gamers! xD Eg har aldri vært i matkrig før Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 g33ky gam3rs. Jeg har vært publikum. Jeg har aldri spilt tuba før. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ikkje eg heller Dont call us that! XD lol Eg har aldri likt å synge Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjøpt noen av battlefield spillene (SKAL forhåndsbestille bf4) Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har hatt både 2 og 3 Eg har aldri likt å bli avbrytt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har hatt både 2 og 3 Eg har aldri likt å bli avbrytt Jeg bryr meg ikke om å bli avbrutt. Men jeg har aldri turt å stupe i vann fra sånne typ 20meters skrå fjell. Selvom mange andre tør, tror jeg har litt høydeskrekkish... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg lander på magen uansett så er rent selvmordsforsøk å prøve for meg. (Har aldri landa ett stup før... ) Jeg har aldri hatt sub til anlegget.... vurderer å kjøpe, men har 4 basshøytalere, så trenger egentlig ikke. Må bytte om alt isåfall. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har sub. En svensk XTZ, veldig bra. Bruker den sjelden. Jeg har aldri brukket et ben i kroppen, men jeg har bristet noen ben. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Samme her. Jeg har aldri vært innlagt i sykehus. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har tatt en opperasjon vet ikke om det telles som innlagt men. Jeg har aldri holdt i et dyr fra utlandet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Åh, det har jeg mini-skilpadde fosho! Jeg har aldri trent på treningssenter med caps (mange her som gjør det o.O ) Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kun kjendiser trener med caps. Og douchebag tenåringer. Og pene damer som ikke vil vise at de har lite sminke på (godkjent). Jeg har aldri sett filmen The Godfather. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hahahahaha. Makes sense. Det har jeg, på tvang >< Jeg har aldri sett filmen The Ring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå