Gouldfan Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har begge deler. Hund er digg, men kan bli problem med ferie..... Jeg har aldri gjort hærverk på biler. Der har jeg gjort en masse av som kid altså hærverk på biler. Bestefar Eide en skrothandel. Vi hoppet på tak og panser og knuste ruter, moro. Jeg har aldri selv krasjet med bil, men jeg har sittet på i en krasj. Alt gikk bra. Bare noen blåmerker... Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ikkje eg heller Eg har aldri sett Big Brother Endret 1. august 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det har jeg alt sammen Jeg hakke sett noe av paradise hotell 2013 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ikke jeg heller og har heller ingen planer om det. Jeg har aldri sett Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har sett på det siden jeg var syv og mistet bare et par episoder her og der, pågrunn av at jeg følger med på det har hele familien hatt bruker på tv2 sumo i 2 år nå og fortsetter med det. Jeg har aldri fulgt med på en kjedelig serie xD Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hmm, noen ble kjedelige etterhvert, da stoppet jeg, men ingen var kjedelige mens jge så dem da Jeg har aldri husket coden til bankortet mitt... (Serr, fikk et nytt i posten som er ubrukt siden jeg ikke kan coden, + at det har jeg mista så får ikke brukt det uansett) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hahahha. Det har jeg Jeg har aldri skjønt ironi så veldig bra, men bruker det mye selv da o.O Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Tar så og si alt ironisk litt for ofte, som kan føre til litt vel dumme ting kan du si:P Jeg har aldri hatt en googe+ bruker Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Det har jeg, men brukes ikke, bare kommer av seg selv når man lager youtube konto Jeg har aldri hatt facebook bruker Endret 2. august 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Virkelig?! Jeg hadde en i 5 år, helt til jeg bestemte meg for å slette den og lage en ny for kun å ha kolleger og de aller nærmeste der syns det er meningsløst å ha facebook når 80% kun er bekjente. (man sku' tru jeg er gammal!) Jeg har aldri eid en trampoline Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Eg har Eg har aldri likt oransje katter (klødde den vi hadde på magen og han tok nesten auge mitt) Endret 2. august 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg gjør ^^ haha oj :o Sinnapus? Jeg har aldri vært på diskusjon.no så sent før o.O Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg syntes de er fine men hater katter vanligvis Jeg har aldri hatt en katt. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Eg har hatt opptill flere Du må finne eieren til Nudelpus og kjøpe han Ja, fekk eit stykt sår :O No er han død. that sounded wrong, I didnt kill him. Eg har aldri likt romantiske filmer Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Me not for sale Haha ja det hørtes feil ut Egentlig ikke jeg heller, men liker 1: A walk to remember Jeg har aldri likt utedasser Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ikkje eg heller Eg liker ikkje de norske veiene :O Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg gjør alle sammen omtrent (litt rart ) Jeg har aldri hatt twitter eller myspace. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 ikke jeg heller. Jeg har aldri kjøpt meg skateboard Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt noe imot punkere/gothere/cosplayers og sånne folk som skiller seg litt ut o.O syns folk dømmer så fort jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå