Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Haha, har sagt det noen ganger, selv om man aldri burde si aldri Og jo det er Eddie, som er maskotet til iron Maiden. Sykt kult, hører masse Metallica, men på gitar har jeg gitt opp..... Jeg har aldri knust en mobil. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 I will never say nevaaaaaaaah Oh det er kult da, jeg er(var) hardcore fan av Lordi jeg, hvis du husker hvem de var syns de var så jææævlig fete! Jeg har aldri likt Twilight :/ Jeg har heller aldri knust en mobil btw Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 eg har aldri likt twilight noko serligt heller, men eg har knust ein del telefoner, den siste eg hadde kastet eg fra ein 10M balkong i ren forbannelse pga den ville ikkje funke EG har aldri likt de nye james bond filmene, de er ikkje halvparten så gode som de gamle Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Haha I feel nothing about them Jeg har aldri kjørt snøscooter! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ikke jeg heller. (Ja husker Lordi å Jeg hørte dem ikke mye, men navnet kunne man jo ikke unngå å få med seg ) Jeg har aldri tatt tattoovering. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (ågud som jeg elska dem ) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt piercing (bortsett fra et hull i hvert øre til øredobber). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det har jeg, men det var en hjemmelaga kompis piercing i øyenbrynet med brent nål. Ble selvfølgelig infisert og grodde ut, har ennå arr. Det var i værste Nirvana/Rage against the machine tiden da jeg også hadde lilla hår :S hehe.. Men jeg har aldri isbadet, men jeg har lyst. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åherregud :O bilde? Har ikke jeg heller, men bada 1.april da Jeg har aldri besvimt med vilje (som jeg vet mange smågutter gjør :o ) Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ikke jeg heller Jeg har aldri besvimt i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 I really don't know, men trur ikkje eg har det Eg har aldri våknet opp andre steder enn der eg låg meg lol Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Haha :O drunkies much? Har ikke skjedd meg... ennå :o Jeg har aldri stått på slalom. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Eg har, å de e sjukt fun (Har dråkke 3 rusbruser totalt, det er det av alkahol eg har dråkke ) Eg har aldri prøvd hjemmebrent Endret 1. august 2013 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg har smakt god hjemmebrent, da gamle naboen som nå bor i Thailand alltid gav meg en kagge hjemmebrent hver helg, uten at jeg spurte. Var sykt god kvalitet. Jeg har aldri smakt sterk Absinth the real stuff, men har lyst til å prøve... Er et grønt brennvin som man ifølge myten ser grønne feer av. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Euro-Trip drikke-materiale? Ei jeg, men har en liten crush på feer så kanskje jeg burde prøve! Jeg har aldri kjørt over 140 km/t i Norge der jeg selv styrer hva det enn skulle være som styrer farten. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har ikkje bil eller noe form for sertifikat Eg har aldri sett Saw filmene Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ikke jeg heller!! Selv om jeg vil, men tør ikke. Blod.... *grøss* Jeg har aldri vært borte hjemmeifra lengre enn 3 uker. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nettopp studert i Tromsø i ett år. Selvsagt var jeg hjemme til julen, but still. Jeg har aldri vært i utlandet i mer enn 1 måned om gangen Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Oh :O ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en pus....................................... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har ikkje bil eller noe form for sertifikat Eg har aldri sett Saw filmene Jeg hater Saw-filmene men Hostel filmene er komiske. Jeg har aldri eid hund eller katt, kunne tenkt meg en hund. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har begge deler. Hund er digg, men kan bli problem med ferie..... Jeg har aldri gjort hærverk på biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå