StilleVann Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det har jeg, men jeg foretrekker Cola. Jeg har aldri hatet pizza. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ikke jeg heller! (Eller en jeg smakte var helt grusom, det var forskjellige havdyr på den og skikkelig slimete og ekkel) Den misslikte jeg, men hat var det ikke. Jeg har aldri bevisst tatt noen form av ulovlige stoffer. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ikke jeg heller(verken bevisst eller ubevisst). Jeg har aldri brukket benet eller armen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det har jeg, eller blir vel heller foten jeg brakk, hadde gips opp til kneet alikevel. Jeg har aldri kjøpt klær som ikke passer. (for meg selv) Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det har jeg, men det var meningen Jeg har aldri spist en kaktus. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ikke jeg heller Jeg har aldri smakt på sushi Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det har jeg(smaksprøve på Meny som smakte dritt) Jeg har aldri gått med sokker i sandalene. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 det har jeg Jeg har aldri kjøpt min egen minnepenn Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har ikke jeg heller. Jeg har aldri kjøpt et eksemplar av Windows(som ikke er OEM) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Aner ikke hva OEm er men har aldri kjøpt noe PC ting uansett. Så nei. Jeg har aldri hatt en fast månedlig utgift. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det har jeg. Jeg har aldri falt med sykkel. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Haha, det har jeg mange ganger, har vel noe med hvor mye og hvor dristig jeg sykler da Jeg har aldri landa backflip på trampoline Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Det har aldri jeg heller. Jeg har aldri stemt på Kristelig Folkeparti (KrF) verken ved stortingsvalg eller kommunevalg... Endret 20. juli 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist gul snø. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt på noen form for insekter. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det fins spor av insekter i mye rart har jeg lest, men ikke jeg heller. Ikke frivillig i alle fall. Jeg har aldri vært så dritings at jeg ikke klarer å stå på bena. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ikke jeg heller Kommer av at jeg aldri har hatt en dråpe alkohol i munnen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ikke jeg heller Kommer av at jeg aldri har hatt en dråpe alkohol i munnen Det har jeg, og den påstanden er feil. Du har sikkert smakt eller bare om du biter i et litt gammelt eple har du allerede kind of alc i munnen. Jeg har aldri betalt over 3k for en PC. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det har jeg, og den påstanden er feil. Du har sikkert smakt eller bare om du biter i et litt gammelt eple har du allerede kind of alc i munnen. Jeg har aldri betalt over 3k for en PC. Om du skal gå så i detalj så Jeg har i alle fall ikke drukket alkohol fra flaske eller boks som var ment som drikke Jeg har heller ikke brukt penger på pc, fordi alt er fått Jeg har aldri flydd i Januar Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det har jeg Jeg har aldri spydd mens jeg satt på dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå