KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det har jeg. 4 ganger. En gang grunnet manglende billett, en annen på grunn av at jeg gikk på bak, en på grunn av misforståelse, og en siste med en venn grunnet bråk (Forferdelig formulert, men det får nå bare være) Jeg har aldri ødelagt en pult før nå. Delen under datt i fanget mitt mens jeg spilte Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri røykt pipe. (Verken fast eller prøvd) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt et spill i totalt mer enn 100 timer. (Unntatt gta IV da) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det har jeg, har nok passert 1000 også på skate 3 Jeg har aldri løpt over 1 kilometer baklengs Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist pizza mer en. 6 ganger på en uke. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 6 ganger nei, eller kanskje siden spiste pizza flere ganger på en dag... Jeg har aldri røyket sigaretter (kanskje prøvd, men ikke fast liksom) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har prøvd som 6-åring, men det var alt Jeg har aldri likt skyrim. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Aldri spilt det så aner ikke, men liker det nok heller ikke, er ikke min type spill. Jeg har aldri spydd i badeland før. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Heldigvis ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt noe større enn en traktor. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Større? På hvilken måte, størrelse, motorstørrelse? Og traktorer er veldig forskjellige, men jeg har kjørt traktor å, sånn stør blå Jeg har aldri skulket skolen for å sove. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det har jeg. En gang. Men da var det hele klassen også da. En stor traktor. Mente i størrelse mtp høyde osv. Jeg har aldri kjørt buss i mer enn 6 timer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det har jeg, i høst kjørte jeg i 23 timer.... kjørte igjenom 4 land Og i sommer kjørte jeg i 34 timer..... Jeg har aldri likt pepsi. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ikke jeg heller. Jo jeg har kjørt mer enn 6 timer. Ble 14 timer på klassetur!! Jeg har aldri likt first price's brus. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hmm til drikkekonkuranse er den best siden er billigst Appelsinsmaken smaker jo ganske likt så... helt ok. Jeg har aldri likt å gå i genser. (skjer 6-10 ganger i året jeg bruker det ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det gjør jeg Jeg har aldri likt for mye, eller for lite bass. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært interessert i fotball. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Det har jeg, men heldigvis ikke lenger. Jeg har aldri vært glad i sopp Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Sopp som fotsopp eller kuksopp osv nei... men sopp til å spise som man finner i skogen er faktisk godt Jeg har aldri likt når jeg ikke får sove... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det har jeg et par ganger, men ellers er det plagsomt. Mente sopp som i mat Jeg har aldri likt svisker :s Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hva er det? Hmm tror ikke det, minner meg om vindusviskere, selv om sikkert er noe med mat elleno Jeg har aldri kjørt båt utenfor Europa og Asia. Endret 7. mars 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå