Chocolate-Monster Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Mange ganger. Jeg har aldri vært hos legen hver gang jeg har brukket noe. Mange ganger. Jeg har aldri vært hos legen hver gang jeg har brukket noe. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har vel faktisk jeg, har brukket en finger, det er alt men var på sjekk da Jeg har aldri hoppet ut fra et vindu i andre etasje (vann, trampoline.. alt gjelder) Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ikke jeg heller Jeg har aldri drept en katt Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Ikke jeg heller Jeg har aldri bevistt spist et insekt Endret 2. mars 2013 av Apocalyptoo Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært passasjer på A380 (verdens største passasjerfly) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri skiftet alle dekka på en bil helt alene. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ikke jeg heller. Bare to. Jeg har aldri sovet over hos en venn mer enn en uke i strekk. (Vi er nesten naboer ) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hmm nei ikke jeg heller, max 4-5 dager i strek. Jeg har aldri tatt Oslo-Kiel ferga. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke jeg heller. Mora mi har tatt den 3 ganger. Jeg har aldri reist mer enn 14 timer i strekk med bil. (Var inkludert pauser da) Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke med bil, men tror jeg har gjort det med buss, nesten i hvertfall. Jeg har aldri vert i Amerika Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt twitter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det har jeg. Aldri brukt det da men. Jeg har aldri vært utenfor Europa Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det har jeg. (Asia og Afrika) Jeg har aldri spilt world of warcraft Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt Volvo. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det har jeg, ser ikke noe problem med de, går bare på tanker for deg De er utrolige smoothe å kjøre Jeg har aldri smakt på sushi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har jeg. Jeg har aldri spillt håndball. (Altså gå på håndballtrening, spille kamper eller noe i den retningen, bare for gøy i gymtimen, men det var ikke frivillig da) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det har jeg, og det anbefales. Jeg har aldri hatt en hund Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det har jeg, (eller er blitt mere alles egentlig) Jeg har aldri kjøpt en ting til over 40kr i kantina. (Ikke sammenlagt ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke jeg heller, da vi ikke har kantine. Jeg har aldri sovet med 4 dyner Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hmm, kanskje da jeg bare gnudde rommet fullt av dyner puter og bare heiv meg ned og sov sammen med non andre, hadde sikkert 6-7 dyner delvis over meg Jeg har aldri blitt kastet av bussen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå