crazylazyboy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Er litt usikker, kan hende, men mest sannsynelig ikke Jeg har aldri overnattet i Polen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ikke jeg heller, men jeg har sovet i Polen Jeg har aldri likt fluer, selv om det er litt kos allikavel haha. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Ikke jeg heller... Jeg har aldri kommet helt på siste plass i en mere serriøs konkuranse. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 En gang tror jeg Jeg har aldri kommet på sisteplass i tf2 Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det har jeg.. (vis det er det spillet på steam) Jeg har aldri vært god på skytespill 1 Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det har jeg Jeg har aldri likt dypt vann.... grøss og gru. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt piltaster i FPS-spill. Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ikke jeg heller. (Bruker WASD) Jeg har aldri likt granat eple 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt når folk +'er en post uten mål og mening^ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ikke jeg heller, Loxdrock har dobbel bruker da så Jeg har aldri likt noen som bruker hack på spill. (Bare litt coder på GTA ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Banner cm for ingen gjør det. Hackere gjør det fordi de enten suger i spillet, eller ikke har annet å gjøre. Jeg har aldri likt kø Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ikke om jeg har dorlig tid. Men om jeg holder på å sovne og sitter på bussen på vei til skolen elsker jeg køer, da kan jeg sove enda mere (Jo noen liker hackere, det mange som skryter av dem om de klarer vanskelige hack. Det er bare vi ærlige spillerne som ikke liker dem) Jeg liker ikke å stå opp tidelig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg (har aldri likt(?) å stå opp tidlig*. Jeg gjør det iblant, men som oftest ikke. Når jeg har fri, liker jeg faktisk å stå opp tidlig Jeg har aldri likt å ha mye å gjøre ! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Joda det er greit ha program, men ikke når du har tidspress på allt sammen. (Om man har jobb og får inn masse oppdrag så har man jo sikret seg arbeidsplassen litt så ) Jeg har aldri likt å være veldig tørst. (Som regel er det akuratt da når man ikke har mulighet på å kjøpe drikke eller er i nærheten av noe drikkbart) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Det har vel ingen, litt dumt at dere poster sånne ting som er helt uvesentelige. Man skal jo si noe som det kan være begge svar på. Jeg har aldri tegna med kritt på asfalt Sorry for megafail Endret 25. februar 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Det er ikke noe å svare på. Les tittelen på tråden, og prøv igjen Je har aldri badet under 5 grader. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Joda, men ufrivillig Ellers nei. Jeg har aldri vært "die hard fan" av noe eller noen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hva menes med det? (Denne posten ignoreres. Den forrige telles) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hva menes med det? (Denne posten ignoreres. Den forrige telles) med Die-Hard-fan menes at man er en ekstrem fan som reiser etter bandet eller person/idrettstjerne osv når de har turnee eller drar på mange konserter av dem, er en ekstrem samler, bare digger/elsker dem og ikke får nok av dem liksom. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Og da så. Nei, ikke jeg heller Je har aldri likt når folk sniker i kø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå