Netj Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Det har jeg! Du mener 'build up a pc', riktig? Jeg har aldri spillt fiolin. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Ikke jeg heller. (Men prøvde da broren min spillte.) Jeg har aldri vært veldig optatt av å ha et ryddig rom eller vaske og støvsuge masse, Endret 22. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Bare når det er besøk Jeg har aldri likt å se etter noe å se på på tven.. (Steam er et program hvor du kan kjøpe og laste ned spill. Det er veldig mange som bruker det. Men jeg liker det bare ikke. Liker å ha spill i den fysiske versjonen. Men med musikk bruker je spotify, siden det er mye enklere ) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hmm ike sikker hva du mener med det, men tror ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å bli avbrutt under en film mange ganger... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt snø i nakken. Brrr Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å dumme meg ut. Som jeg nettopp gjorde :/ Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 hahahaha! så morsomt nja, har nok selvironi til å dumme meg ut jeg har aldri likt å være hangover! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Bare en gang.... :o Jeg har aldri likt for korte bukser (. (har ingen nå, men hadde før) Lenke til kommentar
Netj Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det har jeg. Korte busker er gode om sommeren Jeg har aldri hatt skinnlue. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i et seriøst forhold i over ett år. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i 4 land på en dag Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 det har jeg. (: Tyskland, danmark, Sverige og Norge. Da jeg tok buss fra Hamburg til Oslo ) Jeg har aldri likt å gå med klokke. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det har jeg Jeg har aldri tatt fly mellom to norske destinasjoner Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri spiste mer enn 5 vårruller en gang. Endret 3. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 :o Det har jeg, gjør det nesten hver gang. Jeg har aldri blitt kastet av bussen før. (like før flere ganger) Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt blått hår. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt Xbox. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke jeg heller, men xbox 360 er bra Jeg har aldri sett en gaupe IRL Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det har jeg, i dyreparken. Jeg har aldri gama CS noe særlig. (Bare prøvd) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det har jeg, i dyreparken. Jeg har aldri gama CS noe særlig. (Bare prøvd) Oi, glemte meg, har også sett i dyrepark ops Jeg har vært ganske svett på Cs (1.6) ja Jeg har aldri vært i Østerrike (men skal sannsyneligvis til sommeren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå