Chocolate-Monster Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Kommer an på hvor tidelig. Allt etter klokka 10 funker som regel greit. Jeg har aldri likt å skrive raport til hver liten oppgave eller ting man gjør... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ikke jeg heller. Det spolerer alt Jeg har aldri likt tyver... Lenke til kommentar
Netj Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Kommer an på hvor tidelig. Allt etter klokka 10 funker som regel greit. Det kommer på været. It depends on weather. Det kommer på hvor tidlig jeg stå opp. Jeg vet ikke om hva betyer 'an' her ? Der er det ingen dette ordet i boka. Hva betyer 'funker' her? Jeg kan ikke finne det heller. Ikke jeg heller. Jeg har aldri dusjet før klokka 9 PM.(De flest kinesisk folk dusjer i natta) Endret 18. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det har jeg, dusjer sjeldent etter. Offte sånn 5:30 AM. det ordet "an" er ikke et eget ord som betyr noe, men et ord som følger med. Man kan ikke si an alenestående. Da gir det ingen mening. Men om man sier det kommer an på. Høres det mere riktig ut en det kommer på. Den siste setninga sies ikke. Er bare sånn, har i grunn ikke noen forklaring på det. Nå er jeg ikke Norsk heller, så er kanskje lurt å spørre noen Norske om sånnt. De kan kanskje hjelpe deg bedre Beklager. Er nok min feil. "Funker" er et dialekt ord som kommer fra "fungere" eller virke. I denne samenhengen mente jeg at "det går det også" men skrev funker istedenfor. Skal passe på å ikke blande inn dialektord nestegang Jeg har aldri fallt i vannet med fiskestanga mens jeg fisket. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Takk for svar! Jeg vil stille det spørsmål i min tråden som er i språk-kategori Ikke jeg heller, bare fisket to ganger, og fikk ingen fisk Jeg har aldri vært i New Zealand. Endret 18. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ikke jeg heller. Det er veldig langt unna for meg Jeg har aldri stjålet noe som har blitt politianmeldt. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 ikke jeg heller jeg har aldri likt farmville! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 ikke jeg heller jeg har aldri gamet i 12 timer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det har jeg Gamet MW2 for ikke så lenge siden... + er noen 24timers løp på GT5 Jeg har aldri vært på juleball på julaften. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri feiret julaften hjemme. (Dette er første gangen) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det har jeg, i tre forskjellige hus Jeg har aldri vært på gardemoen flyplass Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Mange ganger. 6-7 ganger i året Jeg har aldri kastet en penn ut av vindu Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 hvem har ikke det? penner blyanter og viskelær gikk over en lav kam i strikkskyter og kastekonkuranser i 7 klasse. Jeg har aldre smakt jack'n cola. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt times nye design utenpå melkekartongen. (Har kasta mye rart ut vinduet, men aldri en penn ) Lenke til kommentar
Netj Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ikke jeg heller...Jeg mener at heller ikke en penn Jeg har aldri likt å lese PC logger. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hmm, kommer ann på hvem som skriver dem og hav de handler om. Jeg har aldri likt å forsove meg..... -.- Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvem har vel det Jeg har aldri kjøpt min egen pc Lenke til kommentar
Netj Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor er det 'ann' istedenfor 'an' her? Det har jeg. Jeg har aldri hatt Gucci. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Gucci? Ikke jeg heller tror jeg. Jeg har aldri sett samme film 3 ganger på en dag. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det har jeg, men bare korte youtube filmer Jeg har aldri likt dypt vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå