Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det har jeg Jeg har aldri likt å ha på meg genser. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det har jeg! Det ser godt ut om ta skjønne genseren på meg Jeg har aldri likt håret mitt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det gjør jeg Jeg har aldri tenkt på å kjøpe moped. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Mente sånne... scooter moped. Om du lurer på ord er det smart å bare google på google bilder Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 det er ingen google i Kina. Jeg kan ikke bruke den nettsted av google. Ikke jeg heller, men det ser kult ut. Jeg har aldri hatt blå sko. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det har jeg, har det nå Jeg har aldri vært i et kulere land enn Kina Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) haha, det har jeg! Jeg har vært til Egypt, og jeg tror at Egypt er kulere enn Kina. Jeg har aldri kjørt lengere enn 5 kilometer. Endret 6. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 med hva? Jeg har kjørt selv med sykkel moped og bil lengre en 5 km og med buss bil tog motorsykkel osv lengre en 5 km Jeg har aldri klagd på digg musikk Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 med foten Jeg må bruke 'løp' istendenfor 'kjørt' her. Hva slags musikk er 'digg musikk'? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Musikk man liker er digg musikk Jeg har aldri ikke spsit noe i løpet av 24 timer. (Som jeg husker) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det har jeg. Anbefales ikke. Jeg har aldri likt masete bestemødre Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått et år uten å skade meg Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det har jeg, om vi ikke regner med småting Jeg har aldri kuttet meg så jeg måtte sy Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Aldri kuttet meg med vilje men har blitt kuttet på for å så syes Jeg har aldri prøvd skiflygning. :/ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det har jeg på et lite hopp, 14 meter eleno Jeg har aldri likt at mobilen eller iPoden går tom for strøm.... Lenke til kommentar
Netj Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri laget dampet fisk. Og jeg vil lage det til lunsj i dag Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ikke eg heller. Jeg har aldri benyttet meg av telenors 10kroners 3g tilbud før nå Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ikke jeg heller, har aldri brukt det siden bruker ikke telenor.... Jeg har aldri hatt egen stasjonær PC. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det har jeg. Jeg har aldri hatt egen laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå