Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ikke jeg heller! haha! Jeg har aldri snakket i tysk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Nederland Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har jeg det! Men bare til flyplassen! Jeg har aldri vært i England. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har jeg det! Men bare til flyplassen! : Det har jeg, men bare på flyplassen! Jeg har aldri vært i England. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært utenfor Europa og Asia. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det har jeg Jeg har vært til Europa og Asia og USA og Egypt Jeg har aldri spillet basketball. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Bare i gymtimen, men ikke i noen forening. Jeg har aldri vært i en ordentlig slosskamp. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Flere på barneskolen og kamper på judo treninga (usikker på om kampsport teller, men tar det med uansett). Jeg har aldri hatt svart belte i en kampsport. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri slått noen med en bok. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Det har jeg Jeg har aldri vært overvektig. (over normalvekt i forhold til min alder) Endret 4. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Har det jeg eller ikke jeg heller? Fordi kinesiske normal vekt er mye mindre enn vanlig og sunt vekt. Tror jeg at ikke jeg heller Jeg har aldri vært på whatsapp. Endret 4. desember 2012 av JinDoris Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det har jeg Jeg har aldri hatt nokia eller sony ericsson telefon. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det har jeg :) Hvorfor ikke har en nokia telefon Jeg har aldri laget ei kake meg selv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det har jeg Jeg har aldri trodd noe særlig om religioner. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det har jeg. Jeg har aldri trodd noe særlig om PCen. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ikke denne her Jeg har aldri likt å ha dorlig lufft i et rom. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri sett et lik Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det har jeg. Jeg har aldri spist fluesopp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt sopp, men jeg spiser det for å være hyggelig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg synes det er godt. Jeg har aldri vært på Metallica konsert. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ikke jeg heller. Jeg har aldri vært inn WC for mann.haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå