crazylazyboy Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det har jeg Mye bedre enn Playstation Jeg har aldri trukket en tann Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke jeg heller. Men skal trekke 4 etter jul... Jeg har aldri likt tannlegens mage. Han kliner den nemlig opp i trynet mitt hver gang jeg er der... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Haha. det problemet har ikke jeg, men haddenok ikke likt det jeg heller Jeg har aldri likt å ha 2 prøver på samme dag. (PS3 ER BEST!!!! NO COMMENT, Bare gaming PC kan toppe den, men det regnes ikke som konsoll) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt kontaktlæreren min... Ja ps3 er best, men gamingpc er mye bedre. Men jeg har ikke råd til en dugelig en. Og ps3-en min tar snart kvelden.. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det har jeg, liker aller kontaktlæreene mine Jeg har aldri likt at kroppen trenger søvn -.- Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri likt å legge meg, selvom jeg elsker å sove Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke jeg heller! Jeg har aldri røyket en vanlig sigarett Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Utrolignok ikke jeg heller Jeg har aldri skrevet en tekst på en prøve uten noen skrivefeil. Endret 2. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke jeg heller, og skal aldri gjøre det Jeg har aldri skjønt meg på brødrene mine... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Heller ikke jeg, for jeg har ikke brødre! OOH snapp! Dam niggah!! Jeg har aldri pult en løve. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri kastet grønnsaker på noen Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Heller ikke jeg, jeg bare liker å lage grønnsaker til middag Jeg har aldri ski Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg har aldri ski? Stått på mener du? For det har jeg. Jeg har aldri hatt meg med en kamel. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det har jeg, Jeg har vært til Egypt Jeg har aldri vært inn nordpol. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Æ har heller ikke vært "inn nordpol" noe som ikke en gang gir mening form æ xD men antar: jeg har aldri vært på nordpolen eller ? æ har aldri kjørt bil i fylla. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Takk for retter mine feilene ikke heller jeg! Jeg har aldri kjøpt en bil. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri knust en mobilskjerm JinDoris: Det ble litt morsomt over når du sa at du hadde hatt deg med en kamel. Forstår feilen din, du tenkte ri på en kamel, men Fillofanten mente å ha sex Men det er fullstendig lov Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 oh, Jeg forstår ikke. Jeg gikk til Egypt i 2010, og jeg sitt på en kamel Ikke jeg heller. Jeg har aldri fostått riktig i norsk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det har jeg i grunn. Jeg har aldri opplevd en vinter uten snø Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det har jeg Jeg har aldri opplevd en vinter med snø mer enn tre uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå