Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 hmm kanskje,.. eller nei, tror nesten jeg ikke gadd legge meg om man skal opp så tidelig Jeg har aldri hatt lan med PC Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har LAN her nå jeg. Altså har jeg et lokalt nettverk. Hvis det er LAN-party du mener, så nei det har jeg ikke. Jeg har aldri likt WoW. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en ordentlig jobb. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 ikke jeg heller Jeg har aldri likt at kroppen må sove.... -.- Helt unødvendig... Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ikke jeg heller, men elsker å sove uansett Jeg har aldri hoppet mer enn 3 meter ned fra noe. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det har jeg. Jeg har aldri startet min egen nettbutikk. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 ikke jeg heller Jeg har aldri solgt noe på finn :o (bruker bare ebay til selging) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det har jeg Jeg har aldri solgt noe på ebay Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (bruker bare ebay til selging) Hvordan i all verden kan det lønne seg å selge ting på eBay for oss i Norge med tanke på Postens latterlige satser for sending til utlandet? OT: Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått en dag med t-skjorta på vranga uten at jeg visste om det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (bruker bare ebay til selging) Hvordan i all verden kan det lønne seg å selge ting på eBay for oss i Norge med tanke på Postens latterlige satser for sending til utlandet? OT: Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått en dag med t-skjorta på vranga uten at jeg visste om det. Det lønner seg fordi jeg er i tyskland veldig offte, så tar med tingene jeg skal selge og selger dem der Finn tar det lengre tid å bli kvitt varene sine på, siden det er mange færre som er inom der... ikke jeg heller Jeg har aldri spydd av kake Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ikke bukkake engang? Ikke jeg heller Jeg har aldri most en kakkerlakk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det har jeg, opptil flere Jeg har aldri bada i ferskvann eller sjøen mellom Oktober og Februar Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 hmm, bada nok en gang, ufrivillig / datt utti, så kalle det ikke bading Jeg har aldri skjønt hvordan de svette gamerne i verdensklassen ikke blir lei etterhvert :O Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ikke jeg heller Jeg har aldri vært på date med en psykopat-kvinne. (EDIT: AkA, en som er gal, uutholdelig, irriterende, sånn kvinne som du bare har lyst til å snu ryggen til og løpe fra) Endret 21. oktober 2012 av Elwani Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt hund. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Russland. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i sør-amerika. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Egypt Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ikke jeg heller Jeg har aldri kjøpt nudler i kantina i år... Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt bil om vinteren. Endret 22. oktober 2012 av Hayabuuza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå