crazylazyboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er ikke sikker men tror jeg har rivd en en gang under oppusningsprosjekt Jeg har aldri hatt en fungerende nettbank Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det har jeg. Jeg har aldri sovet i noe annet enn bildekk-lugar på danskebåten. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ikke jeg heller, men vi sov ikke uansett... Jeg har aldri drukket meg full Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Flere ganger. Jeg har aldri vært en vegetarianer. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri klart å lese ferdig en tykk bok. Endret 1. oktober 2012 av Conversation Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Zero problemo. Jeg har aldri vært klart å gjøre kun en ting om gangen, eller ingenting. Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Klarer litt multitasking Har aldri gråtet av filmer dersom filmen har en veldig sterk historie sånn som Saving Private Ryan (så den akkurat ferdig med søstra mi ) yeah, real men cries Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Klarer litt multitasking Har aldri gråtet av filmer dersom filmen har en veldig sterk historie sånn som Saving Private Ryan (så den akkurat ferdig med søstra mi ) yeah, real men cries Du sa jo at du aldri har gjort det Uansett: Har kanskje ikke brast ut i tårer, men kan bli ganske trist/rørt ja. Har aldri vært våken mer enn ett døgn. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det har jeg Jeg har aldri hoppet i strikk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Ikke jeg heller Jeg har aldri pratet med noen på skype i mer enn 3 timer Edit: too late Endret 2. oktober 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det har jeg, flere ganger. Jeg har aldri klart å kontrollere meg når det er sjokolade eller kake på bordet Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 haha, ikke jeg heller Jeg har aldri prøvd ring, ring, stikk før Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da jeg var yngre ja Jeg har aldri blitt tatt for epleslang Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 ThaHoward: lol, tenkte sikkert ikke klart. Ellers takk! Ikke jeg heller Jeg har aldri prøvd kransekake Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Ja jeg skjønte det Er bare jeg som (dessverre) har en kronisk sykdom å alltid pirke på småting.. Det har jeg, likte det før, men tror jeg spiste alt for mye av det! Så nå hater jeg det. Jeg har aldri likt marsipan Endret 2. oktober 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) "Prøvd" kransekake Jeg elsker marsipan!! Jeg har aldri vært happy for maripankake om den har valnøtter i (liker det uten ) Endret 2. oktober 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 det har jeg, bare det ikke er kake. Marsipankake er det værste jeg vet. jeg har aldri vokset av ballene. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Haha har heldigvis aldri vokset av ballene mine! Jeg har aldri vokset noe kroppshår før. Endret 2. oktober 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kun nesehår. Har aldri sparket noen i fjeset. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det har jeg, men det var i forbindelse med kampsport. Jeg har aldri fått 3mill -eller over- poeng på templerun :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå