MaSo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det har jeg Jeg har aldri sovnet på en kvinnes sofa Lenke til kommentar
iM'andY Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke jeg heller =p Jeg har aldri tissa på naboen! :o Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har tissa på nabogutten når jeg var mindre. Vi var på hytta, og nabogutten badet, han skulle opp av vannet, benyttet seg av badestigen, jeg tissa på hode hans. Jeg har aldri spist et helt pizzastykke fra "bunnen" og opp. Endret 6. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har spist pizza bakfrem og opp ned Jeg har aldri stått oppreist og sove Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jo det har eg, mens eg holdt rundt ei jente faktisk Eg har aldri ønsket at eg var ei jente Lenke til kommentar
Toad Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Ikke jeg heller Jeg har aldri gått tilbake å klaget på noe jeg kjøpte i butikken Endret 7. mai 2008 av Chr1ster Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Joda, ellers så har jeg klaget direkte til produsenten, eks Nidar Jeg har aldri kjøpt noe til over 20tusen kroner og betalt kontant Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ikke jeg heller... jeg har alldri sleika noen på leggen.. (tror jeg da) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) ikke jeg heller Aldri tapt en mach mot boren min i cod4 Endret 9. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Aldri tapt en mach mot boren min i cod4 man skal svare på om man har gjort det personen over sier og så si noe man alldri har gjort OnT: ikke jeg heller (har alldri spillt det ) jeg har alldri sovna under samleie Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 man skal svare på om man har gjort det personen over sier og så si noe man alldri har gjort Var det ikke nettopp det han gjorde? OnT: Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt samleie. Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 man skal svare på om man har gjort det personen over sier og så si noe man alldri har gjort Var det ikke nettopp det han gjorde? han la det inn etter att jeg hadde skrevet den posten... OnT: det har jeg... jeg har aldri svømt over en km i strekk Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ikke jeg heller Har aldri fått en jævla 6er på skolen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 det har jeg Har aldri mistet en episode av senkveld Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 det har jeg xD jeg har alldri ett en eneste episode av senkveld xD Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 det har eg Eg har aldri spist ein meitemark Lenke til kommentar
VTW Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det har jeg ikke gjort (heldigvis) Jeg har aldri stemt FrP! Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ikkje eg heller. eg har aldri stemt ved eit valg før (Er 16 ) Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ikke jeg heller (er 15 ) jeg har aldri likt nynorsk (men foralldel dere nynorkstalende jeg har ikke no imot det bare att vi har nynorsk på skolen) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) ikke jeg eller. jeg har aldri gjørt en lekse den siste måneden Endret 10. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå