Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har fått mange jeg. Ikke rart, siden folket her elsker meg <3 Har aldri ligget i senga 24 timer i strekk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det har jeg (Utrolig hvor lenge man sover etter LAN) Jeg har aldri fått en advarsel her på forumet Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det har jeg. Jeg har aldri herjet med et skytevåpen på en AUF-leir. Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Det har JEG.. ikke gjort Jeg har aldri lest en bok. Endret 25. juli 2011 av Bjarne Betjent Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det har jeg Jeg har aldri fått en geit til å spise en hermetikkboks... Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det har ikke jeg heller Jeg har aldri bæsjet på bordet Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Det har ikke jeg heller... Jeg har aldri røyket eller snuset. (Stolt ) Endret 26. juli 2011 av XAndy Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det har aldri jeg heller gjort... Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri opperert. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det har aldri jeg heller. Jeg har aldri vært i Australia. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Var det for et par uker siden jeg Jeg har aldri sett sesong 5 av Dexter. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på fest (med likealdrende). Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har nok det Jeg har aldri vært innlagt på sykehus foruten da jeg ble født. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Døveste "Jeg har aldri.."-leken jeg har vært borti. Hvor ble det av de morsomme, kontroversielle spørsmålene som man så ofte kommer over når man leker denne leken med ekte mennesker? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Døveste "Jeg har aldri.."-leken jeg har vært borti. Hvor ble det av de morsomme, kontroversielle spørsmålene som man så ofte kommer over når man leker denne leken med ekte mennesker? Haha med ekte mennesker har man jo ofte også de uskyldige spørsmålene, men så utvikler det seg som regel utover kvelden til mer og mer pikante spørsmål. Du kan jo komme med din standard selv da;). Endret 5. august 2011 av Noteknekk Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Døveste "Jeg har aldri.."-leken jeg har vært borti. Hvor ble det av de morsomme, kontroversielle spørsmålene som man så ofte kommer over når man leker denne leken med ekte mennesker? Haha med ekte mennesker har man jo ofte også de uskyldige spørsmålene, men så utvikler det seg som regel utover kvelden til mer og mer pikante spørsmål. Du kan jo komme med din standard selv da;). Det funker ikke her, for de aller færreste som poster har faktisk gjort det som blir spurt om, selv om det er sykt døve temaer. Det kunne blitt interessant om man ikke fikk lov å poste med mindre man hadde GjORT det som ble spurt om. Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har nok det Jeg har aldri vært innlagt på sykehus foruten da jeg ble født. Det har jeg. Jeg har aldri spilt Halo. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt brunt hår Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det funker ikke her, for de aller færreste som poster har faktisk gjort det som blir spurt om, selv om det er sykt døve temaer. Det kunne blitt interessant om man ikke fikk lov å poste med mindre man hadde GjORT det som ble spurt om. Hmm, faktisk helt enig med deg der! Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har aldri hatt brunt hår Naturlig brun Jeg har aldri tisset på noen andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå