Christiαno Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det har jeg (dog ikke en alvorlig en). Jeg har aldri blitt påkjørt av en bil. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i USA. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 I have been to the states. Jeg har aldri grått i fylla. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt komedier. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ikke jeg heller, har blitt tilbydd men sa stolt og redelig nei! Jeg har aldri prøvd mentos og cola samtidig i munnen Hehe var på Jernbanetorget i Oslo og gikk opp en trapp, rett bak meg hører jeg plutselig noen synge: Hasj, vil du kjøpe hasj? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt komedier. Jeg elsker en god komedie. Jeg har aldri sett mer enn 3 filmer på rappen. (quoter for og holde orden) (ikke skriv uten og intervjue/svare) Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hehe var på Jernbanetorget i Oslo og gikk opp en trapp, rett bak meg hører jeg plutselig noen synge: Hasj, vil du kjøpe hasj? Hehe, har vært i Oslo 4 ganger 2 av de har jeg blitt tilbudt heroin og hasj xD Gikk på skole i Cambridge i år, fikk noen artige historier der. Blandt annet ble jeg og noen kompiser stående tilfeldig ved en palle med kunstgress og bare pratet tull da en gammel mann gikk forbi og sa "You kids ain't gonna be able to smoke that!" -Lo oss halv ihjel :!: 1 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg elsker en god komedie. Jeg har aldri sett mer enn 3 filmer på rappen. (quoter for og holde orden) (ikke skriv uten og intervjue/svare) Tilbake til Tråden! Beklager det lille avviket Har hatt blandt annet hatt Lord of the Rings maraton som blir vel 3 filmer Jeg har aldri kjørt motorsykkel uten å banne pga idiotiske bilister! Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg elsker en god komedie. Jeg har aldri sett mer enn 3 filmer på rappen. (quoter for og holde orden) (ikke skriv uten og intervjue/svare) Tilbake til Tråden! Beklager det lille avviket Har hatt blandt annet hatt Lord of the Rings maraton som blir vel 3 filmer Jeg har aldri kjørt motorsykkel uten å banne pga idiotiske bilister! Ikke jeg heller for jeg kjører ikke motorsykkel. Jeg har aldri tent på en fis. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har heller aldri tent på en fis Jeg har aldri spist en mark Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det har jeg. Garnityren var en snegle. Jeg har aldri sovet på altanen. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det har jeg. Garnityren var en snegle. Jeg har aldri sovet på altanen. Eg har sove på altanen. Eg har aldri bæsja offentlig. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke jeg heller (wtf?). Jeg har aldri slåss. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ikke jeg heller Jeg har aldri smakt fisk Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det har jeg, nom nom Jeg har aldri smakt på andres blod enn mitt eget. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det har ikke jeg heller! jeg har aldri lest ferdig en tykk bok Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det har jeg, Jeg har aldri spilt paintball Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det har ikke jeg heller Jeg har aldri fått barn Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vil ikke få barn (ikke før jeg er max 35(det har jeg bestemt meg for) Jeg har aldri pult før Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 :O Det har jeg! Jeg har aldri vist puppene mine på cam til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå