After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke jeg. Jeg har aldri lagd fisk til middag. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det har jeg. Jeg har aldri sett Gudfaren 3. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har aldri sett noen av de. Jeg har aldri blitt frastjålet lommeboken. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikkje eg heller. Eg har aldri funne meir en 20 kroner på gata. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke på gaten, men på gulvet på puben. Jeg har aldri tenkt å smake på erter, kjøtt og flesk. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har smakt på alle tre Har aldri frysi mer enn nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Fryser definitivt ikke. Jeg har aldri hørt så mye på musikk fra STAR WARS som jeg har gjort de siste dagene. Har smakt på alle tre Mente sammen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det har ikke jeg.. Har aldri kjøpt så billig kjole som i dag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har aldri kjøpt sånt. Jeg har aldri likt sjømat. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hehe forståelig at du ikke bruker sånt hvis du da er en gutt da? å jeg elsker sjømat Har aldri vært så fornøyd som nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri vært i Bodø. Hehe forståelig at du ikke bruker sånt hvis du da er en gutt da? Kjenner du ikke til Datasmurf på forumet? Endret 3. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri vært i Bodø. Hehe forståelig at du ikke bruker sånt hvis du da er en gutt da? Kjenner du ikke til Datasmurf på forumet? Skulle jeg ha kjent til han/henne? Ikke jeg heller... Har aldri vært i syden Endret 3. november 2010 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har vært der flere ganger. Jeg har aldri gått inn for å lære noe annet fremmedspråk enn engelsk. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det har jeg.. Prøvde å lære meg fransk,men det gikk til dundas.. Aldri sitti bak rattet på en lastebil Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri mobbet noen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke jeg heller. jeg har aldri vært utpreget sosial. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det har jeg.. Veldig sosial.. Har aldri vært lat Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nei, vil ikke si det jeg heller. Jeg har aldri hatt langt hår. Lenke til kommentar
Migla Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært innlagt på sykehus etter fødsel. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det har jeg! Har aldri brekt ett ben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå