Kea Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller. Og grunnen til at jeg la til det var fordi det innlegget du skrev kunne se ut som et svar på Ownbeefs innlegg. Så liksom, "jeg har aldri vært full" "jeg hadde de første årene på barneskolen". Det så bare litt morsomt ut. Jeg har aldri skrevet et så langt innlegg i denne tråden før. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller sikkert. Jeg har aldri forstått din sans for humor. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det har jeg. Jeg har aldri syntes det er noe galt i det at folk er forskjellige. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt ostefondue. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Neihter have I. Jeg har aldri hatt problemer med engelsk. Høhø Ikkje eg heller. Eg har aldri fått 1 eller 2 på ei prøve eller ein stil. Endret 8. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det har jeg Jeg har aldri strøket på en eksamen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har vel ikke jeg heller. Jeg har aldri forstått hvorfor svelemoe kommenterte et annet innlegg enn det som sto rett over ham. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det har jeg. Jeg har aldri smakt på de 9 forskjellige kroppsvæskene Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ikke jeg heller Jeg har aldri hatt mer en 3 mobiltelefoner :!: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Neihter have I. Jeg har aldri hatt problemer med engelsk. Høhø Neither have I. Jeg har aldri hatt problemer med engelsk. EDIT: @svelemoe, det var en simpel skriveleif. Det er få av mine innlegg som ikke må redigeres pga leifer. Har vel noe med at jeg rett og slett ikke klarer å venne meg til å skrive uten å se på tastaturet. Ikke jeg heller. Jeg har aldri eid et hus. EDIT: See what I mean? Endret 8. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Russland. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Russland. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt så mye lyst til og vinne i lotto som nå.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har aldri brydd meg med lotto. Jeg har aldri forstått poenget med å quote et innlegg som er rett over deg... Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Det har jeg (egentlig enig med deg:P ) Jeg har aldri tenkt og quote et innlegg lagt inn rett før meg. Endret 8. juni 2010 av Vegabond Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller (selvom det automatisk kommer opp når man trykket "svar" på et innlegg, lett å overse før man poster ) Jeg har aldri forstått hvorfor det er så vanskelig å kunne forskjellen på "å" og "og". 1 Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det har jeg (og(?) mange har kommentert det ) Jeg har aldri vært kjempeflink i norsk skriftlig (prøver så godt jeg kan:) ) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ikke jeg heller. I vertfall ikke kjempeflink Jeg har aldri kjøpt en MP3fil på nettet Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke jeg heller jeg har aldri hatt mer en en pc Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det har jeg. Jeg har aldri likt sukkerspinn. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det har jeg, men det er bare godt i ca. fem minutter. Jeg har aldri vært fan av å bruke lue. Ikke engang på det kaldeste, jævligste om vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå