Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har aldri smakt det. Jeg har aldri vært redd for noe dyr (insekter teller ikke). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er jeg samt visse insekter som vepsene som spiser oss mennesker...DET ER SANT:P Har aldri vært i Amazonas Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ikke jeg heller, og ikke har jeg tenkt meg dit. Jeg har aldri likt noen andre insekter enn sommerfugler og marihøner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Liker ikke dem engang. Jeg har aldri hatt en fast jobb. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt motorsykkel (alene). Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 det har jeg jeg har aldri spist edderkopp Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har jeg (Oddsene sier at jeg mest sansyneligvis har spist flere i søvne) Jeg har aldri reddet livet til noen Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått i barnehage Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Dr.Hawking: Ikke våken nei Har gått i barnehage ja Aldri spist slangekjøtt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett The Rasmus live. Endret 6. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ikke meg heller jeg har aldri vært i japan (men vært i 40 andre land) Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Der har jeg ikke vært nei. Fryktelig lyst til å dra til derimot. Jeg har aldri klart å blåse tyggegummibobler. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært utenfor skandinavia. (Bortsett fra en snartur over grensa til tyskland) Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har jeg, vertfall 3 ganger i året Jeg har aldri blitt stoppa av politiet for og sykle for fort! Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har jeg ikke Jeg har aldri sett ferdig alle sesongene av pokémon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ikke jeg heller Har aldri svømt i en slik tankbil med melk Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har. Jeg har aldri kjørt noen form for kjøretøy bil lovlig Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke jeg heller Jeg har aldri lagt merke til hvor latterlig mange sider denne tråden har, og derfor hvor mange poster som uungåelig har blitt gjenntatt uten at noen har lagt merke til det. (Jeg tror jeg er temmelig trygg på at det ikke skjer med meg :] ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har heller ikke lagt merke til hvor mange sider denne tråden har før nå. Jeg har også tenkt på at det nok er flere påstander som er gjentatt tidligere. Jeg har aldri frivillig gitt bort et passord til noen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Spørs hva det er passord til. Jeg har aldri vært i avisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå