The Jester Race Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det har jeg! Aldri spist tunfisk. Edit: Arekey, var faktisk en i klassen min som gjorde det i syvende. ^_^ Slapptiss faktisk; rakk ikke å cumme en gang. Flaks at han runket til den pene jenta i klassen, og ikke lærern. Endret 3. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det har jeg (Nam) Jeg har aldri prompet på bussen. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt snøscooter.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ikkje eg heller eg har aldri kjørt vannscooter Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt scooter. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det har jeg. Jeg har aldri vært utenfor Europa og Asia. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist blekksprut. Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det har jeg og det var ikke no serlig godt. Den var seig.... Har aldri vært inni andre jagerfly en F-16. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 har aldri vært i eit F16 eingang har aldri lest ein bok på over 1000 sider Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det har jeg! (tok LAAAANG tid...) Har aldri slått til noen. (Med knyttneven) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det har ikke jeg heller ^^ Jeg har aldri bæsjet på et flytoalett. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke jeg heller, brukte å være redd for å tette igjen dassen slik at flyet somehow eksploderte. o.O Har aldri revet i stykker noen pengeseddel. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det har jeg (den var dynket i basseng-vann først, 200 gode oppløste kroner) Jeg har aldri tatt større beslutninger uten å tenke meg om. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det har jeg (den var dynket i basseng-vann først, 200 gode oppløste kroner) Jeg har aldri tatt større beslutninger uten å tenke meg om. Det har jeg! jeg og noen kompiser var i Oslo for å drekka oss sikkelig drita det begynte med et vors, så (gode og drite) bestemte vi oss plutselig for å stikke på en åpen fest i trøndelag (vi tokk buss). Når vi omsider kom ditt brakte det løs om lørdag morran, men om litt fant vi ut at vi måtte komme oss hjem, og siden vi alikevel måtte ta buss bestemte vi oss for å ta den til Bergen hvor vi kjenner noen venner som det var lenge siden vi hadde sett. Så når vi var fremme etter en goooood stund feste vi som pokker der det var drit gøy. Når enderlig mandagen kom kastet vi oss på buss/tog hjemmover. Når jeg kom hjem lurte alle på hvor jeg hadde vært :S haha Jeg vil testamenter og si at dette var en av de grommeste fylleturene jeg noen gang har opplevd, men også den desidert dumeste og dyreste. Takk menneskenes grådighet for mastercard! Det hele var ikke planlagt, mer bestemt rett i fylla Endret 5. april 2008 av venture Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg slo også opp med dama mi på denne turen uten å tenke meg om, btw så var der pga. en annen stor idiotisk ting jeg gjorde på den turen =( Jeg har aldri prøvd "cola" Endret 5. april 2008 av venture Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri tatt trikk. Endret 5. april 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Han mente nok kokain aka coke.. >_> Jeg har heller aldri tatt trikk. Jeg har aldri prøvd andre rusmidler enn alkohol. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt et instrument Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har spilt et instrument. Jeg har aldri stjelt noe. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det har jeg. Når jeg var en liten guttunge. Jeg har aldri prøvd dop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå