kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke jeg heller (men holder meg ganske bra uansett) Jeg har aldri hatt sex i et prøverom ikke jeg heller, men hadde vært sykt lættis og prøve det en gang. jeg har aldri vært flink med og slette loggen etter å ha være på p0rn. har fått fatale konsekvenser heeh Hoppet du bare over meg? :o sorry mann, tror vi svarte samtidig eller noe.. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sporet av her.. jeg begynner på nytt:: Jeg har aldri smakt hjemmebrent Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sporet av her.. jeg begynner på nytt:: Jeg har aldri smakt hjemmebrent haha, det har jeg! 94% eller noe. holdte på å svi av meg tunga. jeg har knulla noen som er mer enn to år yngere enn meg. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har ikke jeg Jeg har aldri slått hodet i tven Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har ikke jeg Jeg har aldri slått hodet i tven har ikke slått hodet i tven men har kastet en tv ut av et vindu.. var sykt lættis jeg har aldri stått på vannski i beruset tilstand. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 har ikke slått hodet i tven men har kastet en tv ut av et vindu.. var sykt lættis jeg har aldri stått på vannski i beruset tilstand. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en søster Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 har ikke slått hodet i tven men har kastet en tv ut av et vindu.. var sykt lættis jeg har aldri stått på vannski i beruset tilstand. Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en søster Det har jeg jeg har aldri strøket bestemors klær. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har ikke jeg. Jeg har aldri hatt sex i en bil. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri stjelt en CD Endret 1. februar 2010 av Madebyme Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg. Jeg har aldri stjelt en CD ikke jeg heller jeg har aldri fått sjansen til å høre på en LP via en LP spiller Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg. Jeg har aldri likt kassetter! (Aner ikke hvordan man staver det, engang ) Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg. Jeg har aldri likt kassetter! (Aner ikke hvordan man staver det, engang ) ikke jeg heller, ser fæle ut jeg har aldri kunnet spille et instrument. (utatt i musikktimene på ungdoms-skolen ) Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært innlagt på sykehus. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg. jeg har aldri røyka hasj Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg. Jeg har aldri vært utro Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri holdt på me to stykker på samme tid. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det har jeg (lenge siden!) Jeg har aldri vært i USA Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i UK. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 eg har vore i UK 3 gonger eg har aldri hatt anal sex Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå