logaritmemannen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt bil. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det har jeg. Jeg har aldri strøket i noe på skolen. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri postet her før. Lenke til kommentar
Doglover Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det har jeg Jeg har aldri pisset på noen Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri drukket mye urin Lenke til kommentar
Doglover Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt sex med ett dyr Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri drukket mye urin anyways: ikkje eg heller eg har aldri hatt sex Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri mobbet folk via forum (Alliha) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den var vanskelig... Jeg har sikkert gjort det. Jeg har aldri slått ned noen. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri brukt Norton's produkter frivelig. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det har jeg. Jeg har aldri vært gift. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg kommer ikke til og sette pris på folk som bryter retningsregel Overdreven bruk av tegn Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?). Se også Overdreven bruk av store bokstaver. Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heller ikke jeg... JEG Har AldrIg Skrevet Sånn Som Dette Før!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har Du????????????????????????? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) det har jeg (pga et tullete tastatur) jeg har aldri ligget i en vannseng som plutselig røk i alle kanter. Endret 4. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke jeg heller Jeg har aldri sett 2 girls 1 cup Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 .. det har jeg... Jeg har aldri kommet så langt på Harvest Moon som nå^-^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke jeg heller... :? Jeg har aldri tent på teppet til oldemor med fyrverkeri mere enn èn gang.. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått fra skolen jeg går på nå og hjem. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) hehe, ikke jeg heller..The LLL Rule! (Lenge Leve Latskapen!) Jeg har aldri stått på snowblades.. Endret 6. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært så sulten som nå på leeenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå