Skogsraa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri bæsjet i et kjøleskap. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det har jeg nok ikke. Jeg har aldri lekt ninja i hagen til naboen. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis å snike seg rundt i hagen SAMMEN NED NABOEN og terge 5 år eldre gutter med en lommelykt så har jeg nok gjort det. Jeg har aldri vært på en skikkelig musikkkonsert med et kjent band. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært utro. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Strengt tatt, har jeg aldri hatt noen å være utro med. (med unntak av 3-klasse kjærester osv.) Jeg har aldri fått mindre enn 4 på tentamen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det har jeg i matte >.< Jeg har aldri hatt høyttalere, webkameraer, mus, tastatur osv osv fra andre selskaper enn Logitech eller Phillips Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 DET har jeg! Hadde noen rare gamle høytallere som jeg ikke ane rhvor kommer fra, Mus fra Razer, Microsoft, acer tastatur fra Acer.. Kommer ikke på noe ATM, men er sikkert mer. Jeg har aldri hatt 3 bilder av meg selv som jeg synes er fine. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har aldri hatt ett engang. Jeg har aldri likt ulver. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ikke jeg heller Jeg har aldri fått dårligere enn 5 på matte-tentamen... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri ødelagt en trapp. Edit: Leif, Grÿllworth forstår nå. Endret 9. desember 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skjønner ikke hva du sier. Jeg har aldri kjørt en buss. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt en bil. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ikke jeg heller x] Jeg har aldri vært så "ute" som i helga. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det har jeg.. Jeg har aldri tenkt over at jeg går bøyd med ryggen.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt over en masse ting. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det har jeg, altfor mange ganger Jeg har aldri syntes CSS er gøy Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spillet eller skriptspråket? Skriptspråket var moro før i tiden. Jeg har aldri gått av toget på feil stasjon. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikk jeg heller Jeg har aldri kjørt helikopter Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt innlagt på sykehus. Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har blitt lagt inn på sykehus, Jeg har aldri vært på sykehus lenger enn 2 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå