Kuroi-Neko Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det har jeg. Jeg har aldri gått glipp av en norsk eller amerikansk sesong av top model. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det har jeg. Jeg har aldri stoppet opp i et gangfelt for å se om bilen som ventet kjører på meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det har ikke jeg heller, men jeg har vurdert det. Jeg har aldri mislikt nynorsk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt lutefisk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt geografi. :\ Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det har jeg. Jeg har aldri stoppet opp i et gangfelt for å se om bilen som ventet kjører på meg. Hehe, det har jeg. Jeg har ikke likt geografi jeg heller Jeg har aldri tenkt å kaste pcen ut av vinduet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det har jeg hatt lyst til mange ganger Jeg har aldri vært med i ei alvorlig ulykke. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det har ikke jeg heller. Takk og lov. Jeg har aldri skjønt helt hva vitsen med religion er. Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Relgion er for folk som er redde for hva som skal skje når de dør. Jeg håper på gjenfødelse, det hadde jo vært kult!!! Jeg har aldri likt kjendisser! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det gjør jeg. Jeg har aldri gått med miniskjørt på skolen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 haha, det har ikke jeg heller!! jeg har aldri likt miniskjørt Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det gjør jeg!!!(ikke å ha på meg da ) Jeg har aldri likt skolen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke jeg heller... Jeg har aldri sett på www.ratemypoo.com med vilje... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har ikke jge heller. Jeg har aldri kjedet meg så mye som nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har jeg Jeg har aldri hatt tid til å gjøre alle de tingene som jeg har bestemt meg for å gjøre på en dag. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har jeg tror jeg. Jeg har aldri glemt å møte opp på jobb. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke jeg heller, men jeg har kommet for sent uttallige ganger Jeg har aldri blitt kjeftet på av en lærer/sjef. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har jeg. Jeg har aldri fått klager på jobb. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har jeg Jeg har aldri fått sparken. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det har jeg Jeg har aldri fått pengene fra sommerjobben min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå