Gar0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jeg har vert full. jeg har aldrig driti på skolen XD Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 det har jeg Jeg har aldri kuttet meg med vilje for og være emo ;o Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har kuttet meg med vilje, men ikke for å være emo;D Jeg har aldri landet på nakken når jeg har prøvd på backflip Lenke til kommentar
essi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ikke jeg heller, men jeg risset inn en smiley(øverst i huden) som ble sittende over en dag. Var redd det ble permanent, men heldigvis gikk det bort x) Jeg har aldri spist bæsj(med mindre jeg var 3> og ikke husker det). Endret 3. november 2008 av essi Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke jeg heller heldigvis. Jeg har aldri stått på ski i fylla (faktisk). Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har stått på slalom i spritfylla Jeg har aldri vært våken 1 uke i strekk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke jeg heller, men nesten! Jeg har aldri skjønt hvorfor hasj er på dopinglisten og ikke så mange andre lignende stoffer. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Afrika. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri næret et så intenst hat mot et kompani som jeg gjør mot DELL nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hmm, ikke jeg heller. Jeg har aldri vært så følelsesmessig forvirret som jeg er nå Endret 4. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uhm, det har jeg? Jeg har aldri trodd at man kunne være noe annet enn mentalt forvirret. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har. The drugs didn't work. :') Jeg har aldri giddet å sitte oppe lenge for å se noe på TV som kan taes opp før i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har. Mess-TV, Twin Peaks og diverse dokumentarer på NRK Jeg har aldri savna et spill så mye som jeg gjør med WoW nå. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det har jeg. Savner ikke WoW, men har mange gode minner. Jeg har aldri vært oppe hele natten på en hverdag, altså med skole eller jobb neste dag. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri vurdert å stemme FrP Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt ananas Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det har jeg. Jeg har aldri likt tørrfisk. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ikke jeg heller. jeg har aldri eid en britney spears-CD. Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det har jeg. Jeg har aldri vært i Finnmark. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke jeg heller, men jeg har veldig lyst til å dra dit ... Jeg har aldri likt Playstation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå