Mikkel™ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det har jeg! Halveis utdanna kokk Jeg har aldri vært flink til fysiske ting :s Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er ikkje koking ganske fysisk ting kanskje? Uansett: Det har eg. Eg har aldri likt hassel-nøtter. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 heller ikke jeg. jeg har aldri hatt samleie med et dyr. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det har jeg, under den forutsettning av menneskser (Homo Sapiens) kvalifiserer som dyr, hvilket de i følge meg gjør. Hvis de ikke gjør det har jeg ikke det. Jeg har aldri hatt samleie med noe som ikke er et menneske (Homo Sapiens). Endret 2. september 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har aldri hatt samleie med noe av det dere nevner over! Jeg har aldri hatt samleie med noe annet enn homo sapiens sapiens! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vel ... Homo Sapiens Sapiens er jo en undergruppe av Homo Sapiens, ergo kan du ikke ha hatt samleie med Homo Sapiens Sapiens uten å ha hatt samleie med noe som også kan defineres som Homo Sapiens ... samma faen det. Jeg har forsåvidt heller aldri hatt samleie med noe annet enn Homo Sapiens Sapiens, hvis vi skal være så konkrete. Helsikke, jeg har aldri hatt samleie med noe annet enn dama mi. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Får da inderlig håpe ho i det minste er homo sapiens, men også gjerne homo sapiens sapiens:P haha! Jeg har forøvrig aldri hatt samleie med dama di! Endret 2. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jepp, hun er Homo Sapiens og Homo Sapiens Sapiens. Bra for deg at du ikek har hatt samleie med henne. Jeg har aldri kunnet mobilisere nok viljestyrke til å gjøre leksene mine. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ikke jeg heller... Eller.,.. Det vil si... jeg gjorde vel et par lekser en gang på ungdomskolen! Jeg har aldri følt meg så daff på skolen som jeg gjør nå! Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 det gjør ikke jeg. jeg har aldri hatt det så "gøy" på skolen som 3 første uker på videregående Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har aldri hatt det så kjedelig som de første ukene etter ferien! (Men i morgen blir det andre boller! Da er det Diskusjon.no all day long! Får bærbar i morra!) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har aldri skjønt hvorfor Hagengutten somregel glemmer å fylle ut en "jeg har aldri... " etter svar fra forrige Jeg har aldri likt kjørelærere ... Lenke til kommentar
zmn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har aldri vært innlagt på sykehus. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det har jeg ... mange ganger faktisk :s Jeg har ikke slått mer enn 3 hull i knollen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke jeg heller. Jeg har aldri pleid å bruke hjelm (). Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikkje eg heller. Eg har aldri pleid å gjere lekser. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Det har jeg. Jeg har aldri likt fotball som supporter-sport. Endret 3. september 2008 av scumbag Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke jeg heller! Jeg har aldri noe glupt å skrive her. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke jeg heller Jag har aldrig skrivit en längre text på svenska Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Inta jag häller. (noe i den dur) Jeg har aldri likt bedrevitere og selvutnevnte viktig-pettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå