Gå til innhold

Feil i Guitar hero 3? (achievement)

Jaudu

Anbefalte innlegg

haha Jeg har Gull stjerna 3 sanger på Expert, og plutselig etter jeg tok

"The devil went to georgia" på hard, så fikk jeg "Enlightended guitarist" achievement der man må ha fått Gull stjerne (100%) på 20 sanger på Expert:S

Hvordan kan den ta feil, når jeg har 3/20 lizm? :S

Hva kommer dette av?, Er det feil i spillet mitt eller? x]

unlock everything var dessverre tatt på når dette skjedde :S

EDIT:har heldigvis lagd nytt gamertag for ca 2måneder siden, nå har jeg klart 950G uten noen form for cheats!, nå har jeg fortjent alle mine achievements 100% :D

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha Jeg har Gull stjerna 3 sanger på Expert, og plutselig etter jeg tok

"The devil went to georgia" på hard, så fikk jeg "Enlightended guitarist" achievement der man må ha fått Gull stjerne (100%) på 20 sanger på Expert:S

Hvordan kan den ta feil, når jeg har 3/20 lizm? :S

hva kommer dette av?, Er det feil i spillet mitt eller? x]

En kompis av meg opplevde noe av det samme.

Vet ikke helt hva han gjorde i forkant, men han har achievementen uten å ha gjort den.

Lenke til kommentar

En del av achievementene i GH3 er glitched. Ganske mange vanskelige man kan få relativt enkelt. Gidder ikke gå noe særlig inn på det nå, men Enlightened Guitarist kan man få dersom man bruker en eller annen cheat og failer en sang på career. Det er mange som har fått denne achievementen ved en feiltagelse (og deretter irritert seg over det :p)

The Long Road Ahead, derimot, har jeg ikke hørt at man glitche? Trodde man _måtte_ ha 100 Live wins og fått fem stjerner på alle sagene i career... Med mindre du har klart det, da :)

Uansett så TROR jeg ikke at dette har noen innvirkining på Live. Ser ikke noen grunn til at det skal det, det er heller ikke sånn at du exploiter leaderboardene heller (du får jo ikke lastet opp noen scores på leaderboards uten å faktisk få en score på en sang)! Dessuten er det jo ganske mange som allerede har gjort dette før deg, og jeg har ikke hørt noe om at noen har blitt bannet. Så jeg tror du kan ta det helt med ro :)

Lenke til kommentar

På Long road ahead, så har jeg tatt 100 live sanger og 5 stjerner på alle sangene unntatt raining blood Expert Har runna alle carreerene.

Men jeg hadde den cheaten: "unlock everything" slik at jeg fikk alle de siste gitarene (2) "El jefe" og en annen, og fikk dermed achievementen :p . Litt kjedelig og ikke fortjene achievementene ordentlig da x]

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar

Ah, da er det ikke så rart du fikk den :)

Da kan jeg jo rette på meg selv, for jeg sa at jeg trodde man måtte fem stjerner på alle sangene i alle careers. Det stemmer jo ikke. Man kan bruke unlock everything :p

Lykke til med Raining Blood om du går for fem stjerner. Det er brutalt! :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk den for ikke så lenge siden jeg og ;) mangler kun 750K achievementen og 500 online wins og back up hero :p ( 50G tilsammen) :p

Denne feilen i achievement var på mitt forrige gamertag, lagde meg et nytt for ca 2 måneder siden, mye bedre! skal aldri ta noen for for cheats nå :p

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar

Det er på expert dykk har prøvd sant? Fleire som prøver på Hard og lurer på kvifor det ikkje går. Bror min har klart den, du treng ikkje klare heile låten heller. Achievementen får du når du har tapt eller fullført låten.

Lenke til kommentar
Når vi snakker om bugged achievements. Er det flere som ikke har fått den hvor man skal utløse SP tre ganger i Through the Fire and Flames.

Jeg har utløst 5 ganger uten å få achievementen, kameraten min sliter med det samme.

Du må Spille sangen i quickplay ;) da utløses den uansett hvor mange ganger over 3 du utløser star poweren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...