Jo Are Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Emnetittelen sier vel det meste, skal jeg velge DTS 5.1 eller Dolby Digital 5.1 i lydinstillingene på ps3? Har et Logitech z-5500 anlegg som er koblet til med toslink kabel. Valgte begge jeg, men det blir kanskje feil? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er riktig å velge begge deler. Da kommer det an på lydkilden hva som overføres. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Det er riktig å velge begge deler. Da kommer det an på lydkilden hva som overføres. Ok, er det noe annet jeg skal velge? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Så lenge anlegget støtter DTS så tar du og huker av dts.. Hva du skal velge er jo avhengig av kilden og hva forsterkeren din takler av formater, selv har jeg huket av på det meste, er kilden DTS så sender ps3en ut dts, er kilden DD så sender den ut DD, enkelt og greit Endret 16. februar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Og av DTS og DD5.1, så har DTS markant bedre lyd. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 DTS har mer trøkk i sporene sine, så du burde bruke det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå