Shoegazer Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Spiller til vanlig i 16:9, men når jeg spiller sammen med en kammerat blir det svarte kanter(ca 10cm på hver siden av skjermen! hjelp! er ikke slik når jeg spiller 1 player hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 vet bare at alle får sånn, kanskje den ikke takler widescreen på MP Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 vet bare at alle får sånn, kanskje den ikke takler widescreen på MP får alle det? kan man foresten spille splitscreen online? Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 man kan spille splitscrenn online, men det som er litt rart er at h2 takla wide på slitscreen underlig... Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Spiller du med HDTV eller vanlig? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Spiller du med HDTV eller vanlig? HDTV Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det samme skjer med meg når jeg spiller på min, jeg har også HDTV, men vet ikke hva det kommer av Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Den skulle vært som på Rainbow Six, der deler skjermen seg vertikalt og jeg slipper det 4:3 problemet. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det samme skjer med meg når jeg spiller på min, jeg har også HDTV, men vet ikke hva det kommer av dette er jo helteit. er ganske irriterende, selvom det er veldig gøy å spille fordet:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Alle spillere skal til enhver tid ha ett synsfelt som tilsvarer 16:9, derav ingen fordeler/ulemper iforhold til andre spillere når man spiller splitscreen online! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis du vil fylle hele skjermen, til tross for at bildet kan bli strukket litt, så gå inn på dashbordet-> display setting-> screen format og velg 4:3. Jeg spiller XBOX på en widescreen pc-skjerm med en VGA-kabel, og da må jeg gjøre denne innstillingen for å kunne fylle hele skjermen under splitscreen. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hvis du vil fylle hele skjermen, til tross for at bildet kan bli strukket litt, så gå inn på dashbordet-> display setting-> screen format og velg 4:3. Jeg spiller XBOX på en widescreen pc-skjerm med en VGA-kabel, og da må jeg gjøre denne innstillingen for å kunne fylle hele skjermen under splitscreen. takk, skal prøve! edit: jeg må bruke hd av kabel for å kunne velge display mode står det på xboxn edit 2.0: fikk prøvd det nå, grafikken ble en del dårligere men fikk det til. Endret 17. februar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bungie har gjort detet for å holde bildestørrelsen nærmest mulig 16:9 for begge spillere. Når man spiller flere enn to stykk per skjerm så vil dere se at skjermen blir fyllt ut igjen. AT det er litt irriterende kan jeg skjønne, men jeg skjønner også hvorfor Bungie har gjort det. Hvis du ikke skjønner så les første setning i innlegget mitt om igjen. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Bungie har gjort detet for å holde bildestørrelsen nærmest mulig 16:9 for begge spillere. Når man spiller flere enn to stykk per skjerm så vil dere se at skjermen blir fyllt ut igjen. AT det er litt irriterende kan jeg skjønne, men jeg skjønner også hvorfor Bungie har gjort det. Hvis du ikke skjønner så les første setning i innlegget mitt om igjen. ok, takk for bra svar. gleder meg til å prøve 4 player og online til uken! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg ble litt skuffet over at det ikke var mulighet for å stille inn manuelt om man vil dele skjermen horisontalt eller vertikalt. Hvertfall så lenge man kun er to stykker som spiller lokalt på xboxen ... Bildet blir jo ganske lite om man spiller 2 stykker på en 32" skjerm. Men, for å være helt ærlig, så var dette noe jeg ikke tenkte over etter å ha spilt 5-10 minutter Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg ble litt skuffet over at det ikke var mulighet for å stille inn manuelt om man vil dele skjermen horisontalt eller vertikalt. Hvertfall så lenge man kun er to stykker som spiller lokalt på xboxen ... Bildet blir jo ganske lite om man spiller 2 stykker på en 32" skjerm. Men, for å være helt ærlig, så var dette noe jeg ikke tenkte over etter å ha spilt 5-10 minutter ja enig. spiller også på 32 og bildet blir litt lite, men som du sa, det er gøy fordet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå