Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama mi er for fin! Det er slitsomt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har venniner som ser minst like bra ut som alba, det eneste de får er beundrene blikk. Folk tør ikke snakke til dem engang, fordi de er så pene.

Ingen ting fylla ikke kan fikse! :p De må vel være ganske ensomme da, siden ingen tør å snakke med dem ;)

Lenke til kommentar
Jeg har vel lagt ut bilder 5 ganger... moderator fjerner bare postene..

tro hva dere vil.. jeg legger det ikke ut fler ganger..

Sier de hvorfor de fjerner dem? Er det ikke lov å legge ut bilder av andre, ellerno?

Lenke til kommentar
Jeg har vel lagt ut bilder 5 ganger... moderator fjerner bare postene..

tro hva dere vil.. jeg legger det ikke ut fler ganger..

Sier de hvorfor de fjerner dem? Er det ikke lov å legge ut bilder av andre, ellerno?

Nei det er ikke lov. De har ingen garanti for at hun har godkjent og bli lagt bilde av ut på nett.. Hun må isåfall lage seg en konto og legge dem ut selv. Noe hun ikke kommer til og gjøre...

Jeg har ikke lagd tråden for og brife og vise fram dama mi til dere. Dette er faktisk slitsomt og har fått meg til og gjøre mye dumt. Jeg har prøvd og lagt ut bilder for og bevise det for dere som ikke tror på meg. Jeg har fått de svara jeg er ute etter og jeg gidder ikke stresse mer med det.

Lenke til kommentar

du kan jo teste ut burka! :p

neida.. on topic: vell.. skjønner at du har det kjipt, men det er lissom ikke noe lov om at man ikke kan prøve seg på damer med kjæreste.. men du burde virkelig snakke med vennene dine om det, hvis det ikke bare var noen dumme stunt de gjorde i fylla

Endret av Crex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...