Zethyr Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det hjelper på all masinga fra andre hvis du lærer deg å bli litt mer dominant. Da snakker jeg ikke om å være voldelig, sint eller prøve å se ut som om du er barskest i verden. Jeg snakker om å vise at du er selvsikker, at du gjør som du vil, og samtidig vise at det er dama DI. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Herlighet da man ta det som en mann. Prøver noen seg på damen din prøv å skyt frem noen kommentarer uten at du er for alvorlig i stemmen. Si noe som dette: du klarer ikke å tilfredstille henne uansett så ikke prøv deg. Jeg vet akkuratt hva du snakker om. Har selv en utolig pen/vakker dame som folk prøver seg på. Tror du dette er noe å være grinete for bør du ta med damen til Egypt på ferie da skal du merke hvordan mennene reagerer der nede. Er nesten like før de hiver seg etter henne på lyse dagen på åpen gate stappfult med folk. Er du så redd at noen skal prøve seg på henne kjøp henne en voldsalarm. Skal love deg mennene flykter når denne utløses. Eventuelt hiv på deg muskler(bare tulle denne), vis at du mener business med damen din og vær selvsikker av alle ting. Husk, hun er sammen med deg og ingen andre. Tenk på det litt du. Endret 25. februar 2008 av Wooho Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hørtes ut som du har en elendig vennekrets, kast hele gjengen på bålet og flytt. Bli bevist på hva du har, og at hun faktisk har valgt deg. det kan muligens hjelpe på selvtilliten din. Når dere er ute så gjør som andre her også har sagt, marker at hun er din, og ta av drinkene hu får. (hu må selvføglelig være med på den..) Du bør øve deg på og være mer dominerende, uten vold. hvis du er litt i "skyggen" hennes, så kan det fort virke som om du er enkel og konkurere vekk. Ellers kan hun jo ha noen "forsvars sprayer" i veska, så kan hun dusje de som måte trakasere henne i øynene? (det er ikke veldig godt skal jeg si deg) Du skal ha den lovlige typen, med alkohol er det vel... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kjipt situasjon det. Du får ta å sminke hun personlig du, før dere går på byen. Regner med at hun ikke blir så pen lengre da nei :!: Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kjenner meg igjen. Slitsomt, ja. Finn deg noe styggere, hehe. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Takk for mange bra svar... Jeg leste noe om egypt her. Dama har vært der sammen med sin søster for et par år siden. Hun er verdt 6 kameler :!: eller storsøsteren ble tilbudt 6 kameler for og la lille søster være igjen der nede.. Ja jeg ønsker noen ganger at hun var styggere, men..... nja.... Det er jo koselig når det tusler den ramma rundt naken i stua da. Skal ikke klage på det Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Takk for mange bra svar... Jeg leste noe om egypt her. Dama har vært der sammen med sin søster for et par år siden. Hun er verdt 6 kameler :!: eller storsøsteren ble tilbudt 6 kameler for og la lille søster være igjen der nede.. Ja jeg ønsker noen ganger at hun var styggere, men..... nja.... Det er jo koselig når det tusler den ramma rundt naken i stua da. Skal ikke klage på det Det er jo mange fordeler også da Som du nevnte på slutten der f.eks. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skjønner problemet ditt, men dette er vel strengt tatt det man kaller et luksusproblem... Det er vel bare noe du må venne deg til, og ikke la det gå ut over forholdet mellom dere. Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg ønsker noen ganger at hun var styggere, men..... nja.... Det er jo koselig når det tusler den ramma rundt naken i stua da. Skal ikke klage på det Altså...når du har det der gående så sier jeg: DET VEIER OPP SOM FAN! no more whine please Lenke til kommentar
rattoc Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er enig med flere her, om at kamerater som ikke klarer å styre seg, er det bare å droppe. En ting som kan gjøre ting enklere for dere begge, er å ha forlovelsesring (eller giftering hvis du bare vil gå rett dit) på fingeren. Fikk det selv for ikke så lenge siden, og folk vet umiddelbart at jeg er i et forhold. Ikke det at jeg er noe attraktiv og sånn, men det kom faktisk til nytte for ikke så altfor lenge siden. Man må jo ikke gifte seg med en gang bare fordi man er forlovet heller - sånn som jeg må. :!: Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dama er nesten helt lik Jessica Alba. Kommer fra tenerife, men bodd i norge hele livet. Alle kommenterer hennes utseende, slår meg på skulderen og sier: Fy faen. Nå har du ordna deg. Fattern og onkel ble også helt satt ut først gang jeg hadde med henne hjem. Hun ser ikke ut som no ludder. Bruker aldri sminke. Ufattelig pen jente med riktig personlighet. Hvordan kapra du henne? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det var hun som kapra meg!! Det er helt sant.. Jeg var aldri ute etter noen ting og la aldri en hånd på henne før hun begynte og mase. Det jeg tenkte mest på var at det hadde vært jævlig kult og ha en så fin veninnen rett og slett for og gjøre ting surt for x-dama. Det var hun som sendte den første mld og prøvde seg på meg.. Jeg ble lurt trill rundt og misbrukt :!: Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det var hun som kapra meg!! Det er helt sant.. Jeg var aldri ute etter noen ting og la aldri en hånd på henne før hun begynte og mase. Må ha vært morro!! Kanskje det var spennende med en gutt som ikke prøvde seg. Men det vet vel du alt om ?! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det var hun som kapra meg!! Det er helt sant.. Jeg var aldri ute etter noen ting og la aldri en hånd på henne før hun begynte og mase. Det jeg tenkte mest på var at det hadde vært jævlig kult og ha en så fin veninnen rett og slett for og gjøre ting surt for x-dama. Det var hun som sendte den første mld og prøvde seg på meg.. Jeg ble lurt trill rundt og misbrukt :!: Dakkar, så misbrukt, så lurt. Din heldige jævel Men topic: Hvis det er slik vennene dine oppfører seg er det en god grunn til å revurdere hvem du bør ha som venner. Og det at faktisk sjefen din har greid lire av seg en sånn kommentar er pokker meg utrolig. Vet ikke hva jeg hadde gjort, men neppe noe rasjonellt... Det folk på byen som ikke har noe kjennskap til at dere er sammen er annen ting, det å prøve vise hint til at hun ikke "ledig", evnt. hvis de begynner å bli skikkelig sveiseblind så kan du ta å "stjele" ett kyss. De fleste tar hintet da. At menn kommer til å glo på ett vakekrt kvinnemenneske som kommer gående ned gaten er flett umulig å unngå. Vet at jeg har problemer med å se vekk Men visse ting bør du kunne forvente av dine nærmeste venner og det er at de ihvertfall greier å holde pølsefingrene av fatet. Funker utmerket i vår vennekrets. Skjønner reaksjonene dine, men vold skal alltid være siste utvei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hadde samme problemet før. Tok meg en laang alvorsprat med kompisene mine å ba de gi faen. Satte meg i respekt hos de og etter det var det over, kompisene mine ga meg dådyr blikk da jeg gikk sammen med henne på skolen og i byen. Å for å svare til sjefen din. Neste gang han hinter til å ta dama di, si til han at du ikke tolerer slikt snakk til henne. Mvh. Havonzid (Beklager over skrivefeil osv osv osv) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Herreminfader, hvor fin er hun?? Jessica Alba herself hadde ikke vekt så mye oppmerksomhet engang. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Herreminfader, hvor fin er hun?? Jessica Alba herself hadde ikke vekt så mye oppmerksomhet engang. Jo.. jo, det hadde hun. Jeg vedder på at alle de kåte guttene som er ute i byen hadde sikla seg en damm og gjort alt for å få henne i sengs. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har venniner som ser minst like bra ut som alba, det eneste de får er beundrene blikk. Folk tør ikke snakke til dem engang, fordi de er så pene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes at etter så jævlig mye skryt, så burde vi få se bilde av denne skjønnheten! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes at etter så jævlig mye skryt, så burde vi få se bilde av denne skjønnheten! Yep, picture or it didn't happen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå