Gjest Guest_sondre_* Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ser et sugemerke ut som et skrubbsår eller et blå merke? litt viktig at jeg får svar, skal på hytte med besteforeldra mine å hva kommer de til og tro hvis de skjønner det.. . Endret 16. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 si at du har bært murstein:D hos en kompis så bærte du på skuldern<3:D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Si at noen prøvde å kvele deg (hvis du har sugemerker på begge sider av halsen). Var i hvert fall det moren min trodde jeg hadde gjort en gang jeg hadde fått sugemerker. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 uansett hva du tror de kommer til å tro, så kommer de til å vite at det er sugemerker. Si at det er det det er, og at du enten har hatt det moro med støvsugeren eller bare smil litt lurt til de Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tja, hva med å si at det er eksem? eller kanskje en hissig føflekk? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du var på besøk hos en kamerat og han tok støvsugeren og lagde merke på deg uten at du fikk gjort motstand. Men du tok selvfølgelig godt igjen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Stemmer på Stinkey sin, bare ikke gjør som bror min sa. Han hadde sugemerke på halsen og sa at han hadde klemt seg fast i døren. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Å buhu, flaut med sugemerke=( Skjønner forsåvidt at det kan være flaut å si at du fikk det under kysseleken i en venns 14-års dag. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 har ennå ikke skjønt hva som er så flaut med sugemerker, kan noe forklare værsåsnill? Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Enig med Musty. de kommer til å skjønne hva det er uansett hva du sier. Kanskje de ikke sier at de vet det, men de vet det nok.. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 har ennå ikke skjønt hva som er så flaut med sugemerker, kan noe forklare værsåsnill? Det kommer helt ann på person til person og hvor åpen dialog de har hatt med foreldre, familie og venner opp gjennom oppveksten. Hvis kyssing, sex og det motsatte kjønn har vært et åpent tema så skjønner jeg at det kan være rart at noen er flaue over det. Men de som ikke har hatt noe åpent om det. Kanskje blitt litt "mobba" for lignende av foreldre før. Betyr ikke at det var slemt ment, men at dem da kvier seg for å si hva det var. Jeg personlig går ikke bort til mora mi og sier se på sugemerket mitt. Men hu spør enkelt om jeg har bært murstein og jeg svarer like greit tilbake "nei jeg tryna i trappa" Så det er opp til hver enkelt person hva de syns om saken. Og jeg skjønner godt at noen vil holde det litt mer hemmelig enn andre. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har en gang hatt sugemerke. Tror de fleste skjønte hva det var. Jeg bare smilte lurt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg har hatt heftige og STYGGE sugemerker i min fjortis tid :!: En liten plasterlapp er tingen! Si at du har fått ei kvise,sår osv hvis de spør hvorfor du har plaster på halsen. Store stygge merker er stygt, og driitflaut. Endret 17. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bruk skjerf hvis det er på halsen? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Skjerf på en gutt, innendørs?? gay??? :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Skjerf på en gutt, innendørs??gay??? :!: Eh, nei. Stil? Jeezez. Om de lurer på hva de røde merkene på halsen er, så si at det er sugemerker. Det kan bli morsomt! Endret 17. februar 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For dere som ikke forstår: Besteforeldre kan være meget konservative, og noen vil opprettholde et godt forhold til dem. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg var på hytta til en kompis av meg og foreldrene mine trodde det bare var gutter med. Når jeg kom hjem med sugemerke ante jeg ikke hva jeg skulle si, og du kan tro foreldrene mine begynte å lure. Det trodde en eller annen gutt hadde gitt meg det. Jeg sa at en kompis hadde presset en flaske mot halsen min mens jeg sov, og at jeg tok igjen ved å vekke han med å brenne av legghårene hans. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Støtter det som er nevnt tidligere; Si at det er sugemerker, ferdig med det, hvorfor feige ut og finne på hvite løgner? De er ikke så dumme, så dem skjønner nok hva det er.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er ikke så feig at jeg ikke sier det til foreldrene mine. Grunnen var at de jentene som var med oss på hytta var jenter som ikke skulle være med. Det var jenter som ikke akkurat sto i så høy kurs hos foreldrene. Derfor fikk jeg beskjed av ene karen om å finne på en løgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg