Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan jeg si et sugemerke er?


Gjest Guest_sondre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_sondre_*

Ser et sugemerke ut som et skrubbsår eller et blå merke? litt viktig at jeg får svar, skal på hytte med besteforeldra mine å hva kommer de til og tro hvis de skjønner det.. . :dontgetit:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ennå ikke skjønt hva som er så flaut med sugemerker, kan noe forklare værsåsnill?

Det kommer helt ann på person til person og hvor åpen dialog de har hatt med foreldre, familie og venner opp gjennom oppveksten. Hvis kyssing, sex og det motsatte kjønn har vært et åpent tema så skjønner jeg at det kan være rart at noen er flaue over det. Men de som ikke har hatt noe åpent om det. Kanskje blitt litt "mobba" for lignende av foreldre før. Betyr ikke at det var slemt ment, men at dem da kvier seg for å si hva det var.

 

Jeg personlig går ikke bort til mora mi og sier se på sugemerket mitt. Men hu spør enkelt om jeg har bært murstein og jeg svarer like greit tilbake "nei jeg tryna i trappa" Så det er opp til hver enkelt person hva de syns om saken. Og jeg skjønner godt at noen vil holde det litt mer hemmelig enn andre.

Lenke til kommentar

Jeg var på hytta til en kompis av meg og foreldrene mine trodde det bare var gutter med. Når jeg kom hjem med sugemerke ante jeg ikke hva jeg skulle si, og du kan tro foreldrene mine begynte å lure. Det trodde en eller annen gutt hadde gitt meg det. Jeg sa at en kompis hadde presset en flaske mot halsen min mens jeg sov, og at jeg tok igjen ved å vekke han med å brenne av legghårene hans.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så feig at jeg ikke sier det til foreldrene mine. Grunnen var at de jentene som var med oss på hytta var jenter som ikke skulle være med. Det var jenter som ikke akkurat sto i så høy kurs hos foreldrene. Derfor fikk jeg beskjed av ene karen om å finne på en løgn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...