Intel94 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei. Kjøpte meg ny iPod Nano 3. gen i går. Kjem heim, laster ned iTunes og kobler til iPoden, den begynner å lader og eg får lakt over musikken min og alt. Men i dag når eg skal koble den til, står det at den er tilkobla, den lader og alt, men den kjem ikkje opp i iTunes. Har lasta ned mediamonkey og, men ingen respons :S Kva kan vere gale? kjører Vista Ultimate. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har du prøvd en annen USB port på pcen? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, det har eg. Hjalp ikkje Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, det har eg.Hjalp ikkje Hm... Du kan først prøve den på en annen pc. HVis det ikke funker så reinstaller itunes Og hvis det ikke funker på prøv og reset ipodden, det gjør du ved og holde inn den knappen i midten og meny knappen Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) iTuns har eg reinstalert Hjalp ikkje, men skal teste å sjå med ein anna PC. EDIT: Testa med ein anna PC med Vista, lasta ned iTunes og plugga til, den fann iPoden uten problem. Ka kan vere gale med PCen her da :S Endret 16. februar 2008 av Intel94 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 iTuns har eg reinstalert Hjalp ikkje, men skal teste å sjå med ein anna PC. EDIT: Testa med ein anna PC med Vista, lasta ned iTunes og plugga til, den fann iPoden uten problem. Ka kan vere gale med PCen her da :S sikkert USB porten din Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Eg har prøvd fleire USB porter. iPoden tar jo ladning når eg kobler den til da men synker ikkje med iTunes! Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ingen som har peiling? :O Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Prøv og gjennopprett ipodden. Så hvis det ikke funker så gjennoppretter du den engang til og oppdaterer den på en annen pc Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har du klart og fikse det ? Hvis ikke så prøv og hold inne meny og den miderste knappen, gjør dette helt til du ser apple logoen på skjermen din : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå