Gummistrikk Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 1. Bortsett fra Dell, hvilke nettbutikker selger bærbare maskiner med farge på? Jeg vil ha 17 " skjerm så Multicom er uaktuelt (de tilbyr kun farger/bilder på 14 og 15 "). 2. Hvilket merke er best av HP, Asus, Aces, XPS og Inspiron? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 1. Bortsett fra Dell, hvilke nettbutikker selger bærbare maskiner med farge på? Jeg vil ha 17 " skjerm så Multicom er uaktuelt (de tilbyr kun farger/bilder på 14 og 15 "). 2. Hvilket merke er best av HP, Asus, Aces, XPS og Inspiron? Tror ikke det er så veldig mange steder de selger pc-er som du kan desgine helt selv. Spørs jo hva du legger i "best" Hp: Kjent merke, stabilt Dell: Supre pc-er, bra service. Inspirion begynner vel å bli litt gammelt nå så ville ikke ha satsa på det Den nye acer aspire maskinene scorer høyt i tester. Når du skal ha pc så kan du ikke tenkte på designet men på ytelsen Lenke til kommentar
Gummistrikk Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Er selvsagt enig i at designet ikke er det viktigste, men når man først bruker penger på laptop kan man like gjerne finne en man liker utsendet på synes jeg. Hvor får man tak i muser med farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå