Christofferaa Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg la ved et nettverkskort i bestillingen da jeg kjøpte ny Dell maskin. De på dell sa at det skulle være like bra som den USB adapteren jeg hadde på min andre PC. USB adapteren er en 802.11g Det nettverkskortet jeg fikk sugde hardt! på hastighets speedometeret på IT-avisen får jeg dårligere resultater. noen ganger under 100kbs. det er dårlig når jeg skal ha 2000. Altså det svinger Veldig, pluss at hastigheten er MYE lavere. kan ikke spille online! blir bare kicka fra servere pga dårlig PING (internett) Er det vanelig at Integrerte nettverkskort er så dårlige? jeg har hørt at de ikke er så gode. er de det? Takk Christoffer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Siste drivere på plass? Vista eller XP? Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har Vista. Det sto på et papir at jeg bare skulle sette i antenna bak så skulle det virke. da skal jeg ikke styre med noen drivere. Jeg har ikke så greie på data men er det noen som kan gi meg en definisjon på hva en driver er? Takk Christoffer Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 en driver er en slags link mellom hardware i pcn og windows, slik at windows vet hva den skal gjøre med det nye du har puttet pcen din. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 ok. godt svar;) Driveren bør være Pre-installed! Christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå