657 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Eg har lasta ned mange sanger. Når eg brukar VDJ for og spela dei av, ser eg at nokon ikkje har noko artist, feil namn osv. Eg har for mange sangar til å gå innpå kvar enkel og skifta. Finnes det eit program som lister opp alle sangane og gjer at eg kan skifta namn, artist osv. på sangane, lett? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette spørsmålet dukker opp et ti-talls ganger hver uke. MediaMonkey og TagScanner er to av de anbefalingene som går igjen. Lenke til kommentar
657 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Dette spørsmålet dukker opp et ti-talls ganger hver uke. MediaMonkey og TagScanner er to av de anbefalingene som går igjen. Eg prøvd MediaMonkey, men eg finn ikkje ut korleis eg skal gjera da. Men eg prøver TagScanner no. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 MP3Tag er også å anbefale. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 det går fint med Winampogså. Lenke til kommentar
657 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 TagScanner var bra. Men takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå