Galexon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har en laptop med følgende egenskaper: Intel Celeron M540 1.86 GhZ Windows Vista Home Basic 32-bit operativsystem 1024 Mb RAM Mobile Intel 965 Express Chipset Family 80 GB Harddisk Laptopen er forøvrig en skolepc, og er en business-modell fra HP. Har drevet en del research på internett, og har funnet ut at grafikkontrolleren støtter en del nyere spill. Fant blant annet ut at "Company of Heroes" er mulig å spille, da selvfølgelig på nedsatt grafikk. Det har seg slik at jeg har "Company of Heroes", men har fått inntrykk av at jeg er nødt til å ha den nyeste grafikk-driveren til min grafikkontroller før jeg kan spille "Company of Heroes". Jeg synes intels nettside er noe forvirrende, og lurer derfor på om det er noen der ute som kan hjelpe meg med å finne den riktige driveren? Prøvde å laste ned en jeg trodde var den riktige fra intels nettside, men fikk opp en melding om at den ikke passet systemet mitt. Jeg vet at XP og Mobile Intel 965 Express Chipset Family fungerer godt sammen, men har ikke hørt mye om Vista. Har ikke jobb eller penger, så en ny PC kan jeg ikke kjøpe enda. Har planer om en gamer-pc i fremtiden, men for øyeblikket er det altså dette med denne laptopen jeg lurer på. Håper det kommer mange gode svar! På forhånd takk! Lenke til kommentar
m99 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 http://downloadcenter.intel.com/confirm.as...on&lang=eng Last ned filen som linken peker til, og innstaller så denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå