Kjeksmestern Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/16/527150.html Rockebandet Aerosmith får et "helt eget" Guitar Hero-spill som lanseres på 360, PS2, PS3 og Wii i juni. Det er hvertfall duket for en god tracklist, men får håpe det ikke bare er Aerosmith på menyen. Endret 16. februar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ummm, eg antar det blir meir enn Aerosmith på det, uansett, ikkje heilt min kopp te. Har meir sansen for spel med ein stor miks av band. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det går rykter om at det vil komme 4(!) versjoner av Guitar Hero i år, deriblant GH4 og GH: Aerosmith. U2 får også muligens en versjon. Det er på tide å hore ut merkenavnet. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Selv synes jeg at de bare kan smekke ut sangene på live slik at man kan laste ned det man vil ha, men det er jo bare noen få som kommer (både til GH2 og 3). Burde kommet nye hele tiden slik at man kan laste ned akkurat de man vil ha. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Konseptet har mykje å gå på, det er jo sånn sett ganske einsformig, men så lenge det er låter der ute vil folk kjøpe. Eg er ikkje så glad i spel som er basert på kjendisar, GH Aerosmith og U2 er ikkje heilt det eg kan tenke meg. GH4 har eg derimot trua på, håpar det blir mykje rock som i GH3. Edit: Skulle skrive noko meir, men eg vart så forstyrra av Scrubs at det forsvant. Edit2: Kom på det. Eg har sansen for korleis GH3 er laga, du har sjølvsagt eit mål med spelet og det er delt inn i konsertar. Det er veldig lite miks maks ut over det, nokre korte snuttar med video etter kvar konsert. Kjempegreier, men eg er redd det blir meir av den slags med spel basert på band. Hadde det derimot vore eit av mine favorittband som var avtitla på spelet: Endret 16. februar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hey. Aerosmith er jo det bandet jeg har hørt mest på det siste halvåret, og har tenkt på hvor kult det hadde vært med sangene deres på Guitar Hero. Kult sammentreff. Dette skal jeg nok ha. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Guitar Hero 2 er faktisk det beste låtvalget etter min vurdering.. GH3 er faktisk vanskeligere på medium enn GH2 Men savner 360 min som er på rep for 2 gang, og det er der jeg har GH2 og GH3, men har FOF til pc men det lagger så sykt på dem sangene jeg lager der og spiller på Håper GH4 får bedre utvalg en forgjengerne! Endret 17. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Synes slike utgivelser basert på kun et band ikke er mye annet enn en melkeku. Hva med å ta et band som er litt kjent for bra gitarspill og ikke Aerosmith og U2 i såfall. Nei skeptisk.. GH4 og et GH Metal hadde vært bra da.. Lenke til kommentar
keungz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fullstendig enig med archongamer. Liker ikke tendensene de begynner å vise nå, med å virkelig dra GH ned i melkekumøkka. Hvis de så inderlig vil tjene penger på Aerosmith og U2, kunne de jo like så gjerne solgt en haug med sanger som DLC. Jeg er meeeeget skeptisk til det å utgi GH som baseres på band. Vil heller se at de baserer utgivelsene på sjangere da. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) GH vil nok melkes utroligt mye! Jeg for min del vil aldri gå lei å spille mine favorittlåter på gitar Kjøper nok ikke Aerosmith men håper GH4 kommer iår! Endret 17. februar 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Aerosmith kan bli bra det, det er kult å oppdage ny musikk gjennom å "spille" den selv, og Aerosmith har et stort potensial, siden jeg har hørt kun 3 sanger ca. av de. Sing for the moment f.eks blir fett å spille!! Hvilke andre sanger gleder vi oss til?? Men håper de velger et band mer etter min smak neste gang. Dessuten er det jo bare greit de melker Guitar Hero, da blir det mer å spille for oss!! Håper de melker det til jeg er lei av hele konseptet.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Æsj! Skulle vært et bedre band! Jeg fortrekker også en miks av mange sjangre og typer musikk, som sagt ovenfor her. Et Iron Maiden spill, hadde vært mer morsomt! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Den eneste sangen til Aerosmith jeg tåler er Dream On, og jeg kjøper ikke et helt spill kun for en enkelt sang. Alle de andre sangene deres blir for harry og cheesy for min smak, men slikt er jo subjektivt. Guitar Hero: Pearl Jam noen? Eller Guitar Hero: Oasis? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Blir konge det her, spille alle sangene til Aerosmith fra starten av og fram til nå. Er ikke noen spes fan av Aerosmith men det blir nok bra uansett. Et must buy i min bok ivertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Eg har kun prøvd GH3, men i mine auge er det bortimot perfekt. Du har enkel rock/pop rock i Heart, Foghat, The Smashing Pumpkins, Pat Benatar og Poison. Instrumentale låter i forskjellige utgåver, Muse, Cliffs of Dover, Santana, Cult of Personality, ZZ Top. Metall, White Zombie, Metallica, Iron Maiden. Litt meir heavy metall, Slipknot, Disturbed, Slayer. Det er jo genialt, Guitar Hero med poplåter hadde ikkje blitt noko bra, du må halde deg innanfor rocken om det skal være noko kjekt. Spel med eitt band som grunnlag som har eit fleirtal av låter samtidig som at det er stor variasjon på resten er for så vidt greit, men det må ikkje bli for mykje av, i dette tilfellet, Aerosmith. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser at dette er en litt gammel tråd men.. Fant songlist på dette spillet, personlig syns jeg det er mye fett her http://www.guitarheronews.com/guitar-hero-...full-song-list/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Har det kommet ut? Hvis ikke, når kommer det? EDIT: 27. juni EDIT2: På Elprice, Spaceworld og gameZone står det at man får med faceplate og tourbook på forhåndbestilling. Det står det samme på alle sidene (ordrett det samme). På CDON står det ikke noe, men det gjelder vel der og? CDON blir billigst inkl. frakt. Tenker på inkl. gitar. Endret 16. juni 2008 av Knewt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er ikke noe særlig imponert over låtvalget deres, så dette blir nok ikke noe kjøp for min del. Derimot gleder jeg meg til GH: Metallica (bekreftet) og GH: Van Halen (bekreftet at de vurderer det), i tillegg til GHIV, så klart. Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan i h***** greier de å snike inn Kinks, Clash og selveste New York Dolls i ett usselt Aerosmith spill? Må si GH3 skuffet hos meg, både spillbarheten og låtmateriale var dårligere enn GH2. Utvalget av låter på psn er også bedritent, av det patetiske utvalget er det eneste Motorhead som duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå