jajaja1 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Virker bare litt på full guffe, og da er lyden lav. Har prøvd i både pc, cd og med ipoden koblet til og det gir alle samme resultatet. Noen tips til feil? Det er da snakk om et Kenwood surround annlegg. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det kan virke som om effektdelen er kaputt. Med mindre du har garanti på den , så ville jeg åpnet opp og sett etter brente transistorer, eller brente hva som helst egentlig. Sjekk sikringer også. Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Den er av typen Kenwood M-A 300 og senteret er Kenwood C-V350. Virker ikke som om noe er brent, hvordan i all verden ser sikringene ut? ser bare masse komponenter. Sikringene sjekker jeg ved bruk av multimeter? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser nok ut som en av dem Og er nok små, tipper 1cm lang ca. Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Aha, det gjorde saken mye lettere Får prøve og bytte de imorgen (-F1 og -F2). Takk. Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det gikk dårlig og anlegget fungerer fortsatt ikke. Vurderer derfor å gå til innkjøp av ny forsterker/senter, noen tips? Til rundt 1000-1500kr. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Både centerhøyttaler og forsterker til 1500? Det råder jeg deg til å ikke satse på. En brukt forsterker til 1500 kan gå greit, men sørg for at du finner en med digitale innganger, (eller mulighet for analog tilkobling av flere kanaler), slik at du faksisk har mulighet til å få surroundlyd. Panasonic SA-HE9 for eksempel. Det er ingen kraftbombe, men det kan du heller ikke forvente til den prisen. Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Har dette av høytalere fra forsterkeren som røk: 2 bak høytalere, 1 center høyttaler, 2 speakers, 1 subwoofer. Trenger da en forsterker som støtter dette til ca 1500kr gjerne strekke meg til 2000. Noen tips, nei vil ikke ha noe brukt. Eller bør jeg heller satse på dette? https://prisguiden.no/product.php?product_id=22197 og heller koble dette opp mot tven, pcen og PS3 (hvis det er mulig)? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg vet ikke om noen nye surroundforsterkere til 2000kr som jeg vil anbefale. Jeg tror du like godt kan kjøpe et Z-5500 anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå