TQfflus Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hei. Jeg leter etter sanger til innmarsj på stevner og konkuranser(også oppvarming). På forrige stevne var det utrolig dårlig, så jeg syntes det burde gjøres bedre. Er det noen som vet om noen sanger med litt fart og litt motivasjonsfaktor, tenker feks på rocky sanger, simply the best osv... Alle sjangere. Kom med forslag. Endret 16. februar 2008 av TQfflus Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei.Jeg leter etter sanger til innmarsj på stevner og konkuranser(også oppvarming). På forrige stevne var det utrolig dårlig, så jeg syntes det burde gjøres bedre. Er det noen som vet om noen sanger med litt fart og litt motivasjonsfaktor, tenker feks på rocky sanger, simply the best osv... Alle sjangere. Kom med forslag. Det er en sang i Kill Bill som brukes i flere settinger, blant annet på TV. Jeg vet ikke helt nøyaktig navnet på låten, men dersom du søker på for eksempel Kill Bill Theme på f.eks Cdon's nedlastningssider, kan det hende du finner den. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det er sikkert Battle without Honor or Humanity av Tomoyasu Hotei du tenker på, men det tok omtrent to uker etter at Kill Bill ble sluppet til den var sørgelig oppbrukt. Hva med Bojarenes inntogsmarsj av Johan Halvorsen? Den er tøff. Ellers skulle jeg ønske jeg en gang kunne gjøre en innmarsj til Nile - Die Rache Krieg Lied der Assyriche. Nifs, rytmisk og beintøff med kor, skritt og perkusjon, men uten typiske death metal-instrumenter. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Et alternativt alternativ () kan jo være Richard Strauss' Also sprach Zarathustra. Den går kanskje litt sakte, men den er kan jo også passe ganske bra! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Oomph! - Augen Auf, kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=L1fwCI19My0 Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Takk, for forslag Noen flere? Må ha mange og variere mellom. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=c_DWMJc0_RQ...feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå