superkenny Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 heysann! jeg har plugga opp PC-en min til en 37" lcd tv og det funker som en drøm,nesten.. problemet er at i spill som wow kommer jeg kun til den første skjermen,mens den skjermen der man logger inn osv vises kun som "svartskjem" og det står "ukjent format" i skjermdisplayet..å det går aldri videre eller blir bedre men andre spill fungerer bra som som f.e.a.r og farcry..kan ikke skjønne hvorfor wow ikke vil starte,noen innspill? glad for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Satt spillet på riktig oppløsning? Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 spiller bare i 1024 på PC-en,men hvordan får jeg stillt den inn i forhold til en flatskjerm tv på 37" kjører den skjermen på 1024 i windows,å det er flatskjermen også nå,men får fortsatt feil:( skal jeg logge inn i spillet via pc skjerm å så endre til 1024x(et ellet annet) "widescreen" da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 En 37" HD-klar TV er vel på 1280 x 720? Altså skal oppløsningene dine være på det. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 får bare svart skjerm når jeg går til 1280x 720,mulig min tv suger men.. jeg får prøve å koble til pc skjermen og endre oppløsning å så sette inn den andre etterpå=) finnes det noen måte å endre oppløsningen på spillet uten å måtte logge inn evt. vet du noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå