Hugbees Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei igjen. En aldri så liten oppdatering. Ser ut som denne historien får en lykkelig slutt!! Ja må fortelle litt om den lykke slutten da, nå som jeg har brukt et kvarter på å lese gjennom det ulykkelige midtpartiet =) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror det er viktigst at du bare fortsetter å være der for ham, hvis du virkelig mener det du sier. Et ektepar som har holdt sammen hele livet er mer enn bare et ektepar, de er bestevenner – soul mates om du vil. Du kan ikke tvinge fram et ordentlig langvarig forhold, samme hvor mye du ønsker det. Det må stemme for begge parter, og begge må være modne nok til å takle eventuell motgang sammen. Det at han er nærmest traumatisert av tidligere forhold er noe han må ordne opp i selv, og det kan ta veldig lang tid. Men du kan være der for ham, og det ser jeg på som det viktigste. Igjen, hvis du virkelig mener det du sier, så er det bare én ting å gjøre: Aldri gi opp. Om han avviser deg blankt en dag på grunn av det han sliter med, må du vise at du ikke har tenkt deg noe sted. Men du må også være modig og moden nok til ikke å gjøre deg følelsesmessig avhengig av ham, slik at hvis han en dag sier at han ikke ønsker et forhold, og mener det, må du være i stand til å takle det, respektere og akseptere det. Utover det ønsker jeg lykke til, og slenger meg på hugbees' anmodning. Lenke til kommentar
Mizz-sunny-flower Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 En aldri så liten oppdatering!! Livet er hærlig..Nå skal vi flytte sammen!! Det lønner seg faktisk å vente folkens!!!! Hilsen en forelska Mizz sunny flower!! Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bra og høre Gratulerer Det gjekk til helvete med meg Mizz-sunny-flower Men eg har funnet ei anna jente uansett Lykke til videre med livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå