[Guru3D]Headshot Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Min gode gammle hp cd-brenner sa takk for seg for en måneds tid siden, så jeg trenger desperat en ny brenner (hd'en begynner å bli nokså full) Jeg har lite penger akkurat nå, men jeg trenger den hurtigst mulig, så den må ikke overstige 600,- (litt over er ok) Hadde jeg hatt mer penger ville jeg kjøpt en plextor. Uansett, komplett har mange brennere til under 600, og jeg aner ikke hvilken av disse som er best, er det noen som aner hvilken jeg burde velge? Samsung, LG, Asus, MSI, Sony, NEC, ...? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 LiteOn, pålitelig, god kvalitet, tar det meste av media (også med kopisperrer) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Du kan jo prøve å søke litt i forumet så finner du mellom 50 og 500 tråder om nøyaktig samme emne. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Hmm... tror jeg går for en Asus 52x24x52, ser ikke akkurat fin ut (skal lakke den svart uansett ) Noen dårlige erfaringer med denne? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det har vel vært noe syting over ASUS sine brennere her på forumet, synes jeg å huske. Kanskje du bør ta deg et søk først og se hva det klages på? Ellers så skal det være mulig å bytte front på alle cd-enheter. En sjappe jeg kjenner til bytter ut frontene på liteon-brennere, cd og dvd-roms dersom kabinettet de bygger i er svart. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Jaja, da er Asusen bestilt, bare vente og se nå da Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Vel da har du valg det samme som meg. Håper også på at den er god. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Håper også på at den er god. Det svaret finner du her. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Vel du har jo også denne her Vet at den handler om en tidligere utgave men den skal bare være raskere. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 kjøp den billigste du finner, det gjorde jeg og det var en LG 40X, brennte iallefall 100 cder og ikke EN ble feil. når det gjelder cdbrenenre kjøper jeg allti det billigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå