jorgenk4 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Finnes det noe program som jeg kan måle varmen på CPUen? Brukte speedfan og den viste 60 - 70 grader hver gang jeg skjekka. Er speedfan 100% riktig? eller fins det det en som er mere nøyaktig? Har 1 vifte som tar lufta ut, 1 vifte som blåser rett på hovedkortet, og den som står på prosessorern. har 2 vifter i strømforsyninga. Takker for svar MVH Jorgenk4 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 speedfan er på ingen måte 100% nøyaktig, det du bør sjekke er at du har siste version. forskjellige BIOS revisjoner kan også ha noe å si for temp. du får opp i slike programmer, jeg syns 60-70 var veldig høyt og tror jeg ville sjekket om kjøleren din er kraftig nok og korrekt montert. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Lasta ned Everest Corporate den viste under 40 grader, er den mere nøyaktig en SpeedFan? jeg har satt inn en tempraturmåler for og skjekke tempen i kabinettet som jeg ikke er så sikekr på hvor mye er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå