k0n Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Får ikke firewire-kortet til å fungere, som regel så dukker det opp som et Nettverkskort i nettverkstilkoblinger, men ikke denne gangen. Det er derimot i command, med kommandoen "ipconfig /all" Hva er galt? virker som om at noe ikke er ferdig installert. Endret 16. februar 2008 av k0n Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Får ikke firewire-kortet til å fungere, som regel så dukker det opp som et Nettverkskort i nettverkstilkoblinger, men ikke denne gangen. Det er derimot i command, med kommandoen "ipconfig /all" Hva er galt? virker som om at noe ikke er ferdig installert. Skjekka om det er driver til det ferdig instalert? Prøvd "reparer" på nettverkstilkoblinga? Endret 16. februar 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
k0n Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Firewire-kortet er ferdig installert og i enhetsbehandlinga ser alt ok ut. Eneste jeg mangler er det ikonet i Nettverkstilkoblinger, vet at det skal være et der siden jeg har det på bærbaren. Det egentlige problemet er at når jeg kobler til Firewireutstyret, så skjer det ingen ting. Reparere går ikke. Endret 16. februar 2008 av k0n Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Problem løst, viste seg at FireWire-kortet ikke likte VMWare player, sa det sånn i tilfelle andre skulle installere firewire mens VMWare player var installert. EDIT: Nei, det var det visst ikke, ble borte nå... Ble mye om og men.. Nå er det tilbake, men nå virker det ikke... Ingen ting skjer når jeg kobler det aktuelle utstyret (kamera) til. Endret 2. mars 2008 av k0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå